anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z dostarczaniem wiadomości do klientów oraz związane z tym negatywne opinie!

BiS-Zakupy
#1 Nowicjusz#

Szanowne Allegro,

Zauważyliśmy, że w ostatnim czasie niektóre wiadomości wysyłane do klientów za pośrednictwem platformy Allegro nie docierają do adresatów. Mimo naszych starań, aby komunikacja była płynna i szybka, zdarzają się sytuacje, w których klienci twierdzą, że nie otrzymali wiadomości związanych z ich zamówieniami.

W efekcie tego problemu, otrzymaliśmy negatywną opinię, której przyczyną było rzekome brakujące powiadomienie. Chcielibyśmy dowiedzieć się, co możemy zrobić w takich przypadkach, kiedy problem leży po stronie systemu Allegro, a my jako sprzedający ponosimy konsekwencje w postaci negatywnego komentarza.

Czy istnieje możliwość weryfikacji i zgłoszenia takich przypadków, aby uniknąć niesprawiedliwych opinii? Prosimy o informacje, jakie kroki możemy podjąć, aby takie sytuacje nie miały wpływu na naszą ocenę sprzedawcy.

Dziękujemy z góry za pomoc i oczekujemy na Allegro odpowiedź.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BiS-Zakupy czy nieotrzymanie przez kupującego wiadomości są widoczne w Centrum wiadomości? Skąd wiecie, że wysyłane wiadomości nie docierają do kupujących? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BiS-Zakupy
#1 Nowicjusz#

Szkoda że w tym właśnie poście nie mogę umieścić zdjęcia ? Dlaczego

 

oznacz moderatorów

BiS-Zakupy
#1 Nowicjusz#

txt.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A konto zwykle czy firmowe?

oznacz moderatorów

BiS-Zakupy
#1 Nowicjusz#

Firmowe

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BiS-Zakupy poproszę jeszcze numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BiS-Zakupy
#1 Nowicjusz#

Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do Waszej prośby o podanie numeru zamówienia, pragnę zaznaczyć, że z mojej strony oczekuję wyłącznie odpowiedzi w sprawie przedstawionego zapytania. Zgodnie z obowiązującymi zasadami, zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednakże mam również obawy, że podanie szczegółowych danych dotyczących zamówienia może skutkować ograniczeniami lub zmniejszeniem wyświetleń mojego konta na platformie Allegro, co miałoby negatywny wpływ na moją działalność.

Proszę o odpowiedź w tej kwestii i w razie potrzeby wskazówki dotyczące alternatywnego rozwiązania, które nie wpłynie negatywnie na moje konto.

Dziękuję za zrozumienie i oczekuję na Państwa odpowiedź.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BiS-Zakupy żadne wpisy na tym forum oraz podane tutaj informacje nie spowodują nałożenia ograniczeń na Twoim koncie, oczywiście zawsze możesz napisać za pomocą formularza

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów