Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od pewnego czasu mam dosyć dziwne sytuacje związane z InPost kurier. Po otrzymaniu faktury praktycznie co fakturę jest kilka-kilkanaście paczek z błędnymi weryfikacjami czy to wymiarów czy wagi rzeczywistej. Po złożeniu reklamacji - odrzucenie, a mamy kamery i zdecydowanie wiemy jakie paczka miała wymiary oraz jaką wagę. Np. trzy ostatnie odrzucone reklamacje - wagi rzeczywiste paczek 11 kg, 11 kg i 15 kg. W każdej przesyłce z tych była jedna para butów, więc nie możliwym jest fakt tej wagi po weryfikacji, a reklamację mimo to odrzucają. Czy są tutaj sprzedawcy którzy korzystają z InPost kurier i mają podobne problemy w ostatnim czasie? Umowę mamy od kilku lat i nie było wcześniej takich sytuacji. Pozdrawiam.
@InPost to już nie pierwszy raz....
@pphudanabhp
Jeśli do przesyłki została naliczona opłata za niezgodność/przekroczenia wagi lub wymiarów, Nadawca ma prawo do złożenia reklamacji. Wówczas sprawa jest weryfikowana przez Dział Reklamacji.
W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji w całości lub w części reklamujący może wnieść odwołanie do Operatora do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi na reklamację. Odpowiedź na reklamację zawiera pouczenie o prawie odwołania się oraz wskazanie adresu, na jaki należy złożyć odwołanie.
Jeśli posiadają Państwo umowę z InPost można również w opisanej sprawie skontaktować się z opiekunem handlowym.
Wszystko co zostało napisane jest mi znane. Bardziej chodzi mi o skalę problemu jaki jest. Przesyłki standardowe których waga jest zgodna, nawet zawyżona bo paczka ma 2 kg, a nadajemy ją jako 5kg lub 10 kg po weryfikacji jest uznawana jako paczka o wadze 15 kg co jest niemożliwe bo ta paczka zwyczajnie tyle nie waży. Dodatkowo proces reklamacji.. Nie wiem czy w tym dziale wgl cokolwiek weryfikują skoro reklamacje wracają jako niezasadne i trzeba się odwoływać, a my na kamerach widzimy jak paczka wyglądała po nadaniu. Po prostu macie błędy w systemie weryfikacji lub po prostu chcecie klientów trochę oskubać bo nikt nie będzie "latał" po sądach o kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych..
InPost to samo z dopłatami za zmianę gabarytu . Wysyłam identyczne paczki sześcian o boku 20 cm nadając w gabarycie C otrzymuję dopłatę / chyba nie słusznie / , ale wysylając w gab B również otrzymuję dopłatę ,, PYTAM ZA CO ??,, i jaki gabaryt ostatecznie mam zaznaczyć ?? Inpost wymyślił sposób dodatkowego zarobkowania , i to się już kwalifikuje do pozwu zbiorowego . Nie pierwszy raz ten temat był poruszany i uważam ,że należy w końcu ukrócić ten proceder .Poszkodowanych proszę o kontakt , mój e-mail znajdziecie na stronach moich ofert w zakladce ,, o sprzedjącym ,,
@mdrogeria Czekam od nich na odwołania jeśli mi ich nie przyjmą to chętnie się zgłoszę - dokładnie tak jak mówisz, trzeba ukrócić ten proceder...
Skala takiego procederu może być jeszcze większa ,część sprzedawców nie analizuje faktur tak skrupulatnie i nieświadomie płacą za coś za co nie powinni .
Jestem prawie że pewny że im więcej ludzi by to zgłosiło to oni dostaną takie srogie kary, nie tylko jeśli chodzi o naliczanie do paczek, ale też sama jakość transportu paczek, dział reklamacji
Opłata za weryfikację przesyłki jest stosowana w przypadku stwierdzenia niezgodności deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem. Ma to zastosowanie w górę, czyli zmiana z A na B, B na C i A na C oraz w dół z C na B, B na A i C na A. Przesyłka może zostać zweryfikowana w zakresie wymiarów na każdym etapie jej procesowania.
W przypadku stwierdzenia niezgodności wymiarów może wówczas zostać naliczona dodatkowa opłata zgodna z obowiązującym cennikiem https://inpost.pl/cenniki
InPost W dalszym ciągu nie otrzymalem odpowiedzi na moje pytanie ,, jaki gabaryt mam zaznaczyć przy paczce w kształcie sześcianu o boku 20 cm jeśli przy gabarycie B oraz C otrzymuję doplatę za weryfikację?,,
"Expert Inpost" ....
Czy tak ciężko zrozumieć że ktoś ma kartony do paczkomatu b, przystosowane do tego a mimo to ma zawyżoną cenę przy werfyfikacji niby na C?
Spodziewałem się że przyjdzie tutaj ktoś potrafiący pisać, a nie robić CTRL V, no ale Inpost i Allegro jeśli chodzi o jakość pomocy to pewnie Ci sami stażyści
HALO ! InPostczekam na odpowiedź , a może zbyt trudne pytanie zadałem ??
Każdy taki przypadek jest weryfikowany indywidualnie. Jeśli w tej sprawie została już złożona oficjalna reklamacja, wszelkie zapytania prosimy kierować bezpośrednio do pracownika Działu Reklamacji, który rozpatrywał zgłoszenie.
W sytuacji, gdy reklamacja została uznana za niezasadną, Klientowi przysługuje prawo wniesienia odwołania zgodnie z wcześniej przekazanymi informacjami.
InPost ja proszę o odpowiedź konkretną , wystrczy liteka B lub C bez owijania w bawełnę , chodzi mi o to aby nie było niepotrzebnej weryfikacji gabarytu przy tak dużym nawale pracy jaki Macie .😁
No proszę B czy C czy bawimy się dalej w zgadywanki , a wiadomości od poszkodowanych użytkowników otrzymałem ponad 40 na pozew zbiorowy wystarczy .
Czy InPost
jest w stanie udzielić odpowiedzi ??? czy może należałoby zmienić ,,odpowiadacza ,,na bardziej kompetentną osobę .
@mdrogeria zobacz odpowiedź 😄 no nie dowiesz się jaki gabaryt masz stosować, nie umieją odpowiadać na takie proste pytania
pphudanabhp Staram się w sposób polubowny doprowadzić ,aby InPost w końcu przyjrzał się problemowi , ale jeśli w dalszym ciągu odpowiedzi bedą ole@@@@jące użyję wszelkich również prawnych środków przymusu .
@mdrogeria pewnie, z tym trzeba walczyć bo to już zaczyna się robić denerwujące. Dziś otrzymałem fakturę za pierwszą połowę miesiąca i znów te same sytuacje kilka paczek z błędnymi weryfikacjami. W połowę miesiąca kurierem wysyłam około 150-200 paczek więc niewiele, ale są sprzedawcy którzy wysyłają dużo, dużo więcej i myślę, że nawet nie są świadomi tego co robi @InPost .