Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moi klienci skarżą się na źle działające moduły do przelewów. Ich przelewy są odrzucane, ja widzę status jako "płatność rozpoczęta". Myślałem, że coś robią nie tak, ale sam jako klient miałem ostatnio taką sytuację, że notorycznie odrzucało moje przelewy "coś poszło nie tak, spróbuj później". Dodam, że w ten sposób straciłem już kilkadziesiąt zamówień. Skoro płacę niemałe prowizje za korzystanie z serwisu to chciałbym aby on działał POPRAWNIE! Czy Allegro może coś z tym zrobić?
Coś jest na tapecie i mają pewnie problemy, bo sporo jest takich postów od kupujących, że pobrało dwa razy, że pobrane z konta a w systemie jest nie opłacone itp.
Od soboty mam już 6 klientów ze statusem "płatność rozpoczęta" i kilku ze statusem "płatność anulowana" 😞