Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy też macie problemy z dostawami listów e-commerce przez Pocztę? Nawet nie ma jak to reklamowac, bo kupujący wpisując numer nadania listu, widzi wysłane dnia .... o godz.... a potem tylko " w transporcie" albo i tego nie ma. Ja wiem, ze ten list najprawdopodobniej czeka w tym nowym centrum logistycznym na swoją kolejkę, ale na poczcie nikt nie pofatyguje sie tego napisać w historii przesyłki. Kupujacy notorycznie się pytają albo od razu zakładaja dyskusje "kupiłe/am... nie dostałem/am zakupu."
Opiekun od poczty nie odbiera telefonów, na maile nie odpisuje, kiedyś powiedział, że 7 dni roboczych to standard dla przesyłek e-commerce, a kupujący odpisuja, że allegro pisze o 5 dniach na dostawę.
Szlag trafia, więc jak w końcu 5 dni roboczych czy 7 na dostawę? Ktro kłamie: allegro czy poczta?
Jak radzicie sobie z takim problemem.?
@AptekaNatolinska allegro podaje przewidywany czas i tak zapewne liczy 5 dni a że często się to zmienia nic nie poradzisz 😞 jak to generuje dużo kłopotów to usuń z oferty 😞
@AptekaNatolinska Mamy w ofercie Allegro Przesyłka polecona ale wy wyborze klientów to zupełny margines. Dla tych co ufają Poczcie Polskiej oferujemy tańszy nierejestrowany list priorytetowy. To drugi wybór naszych klientów po paczkomacie.
Tak samo nie wiadomo co z nim się dzieje, ale w 90% dochodzi w 2 dni (często na następny dzień) Monitorujemy to prosząc klientów o potwierdzenie. Najczęściej potwierdzają jak dostają na następny dzień.
U mnie jeśli klient zgłasza problem z brakiem dostawy w 2 dni po wysyłce, natychmiast wysyłam kolejną paczkę przy tym bardzo go przepraszając za zaistniałą sytuację.
Oczywiście przesyłek poczty nie oferuję, wy też zaprzestańcie niech sobie odpoczną bo może mają za dużo klientów.
Gdy ostatnio płaciłem mojej starszej sąsiadce rachunki na poczcie to pracownice same się przyznały iż zakupy zamawiają do paczkomatu, notabene tuż obok poczty.
AptekaNatolinska na stronie monitorowania pisze wyraźnie dla listów poleconych , przesyłek firmowych w historii podany jest tylko czas nadania oraz proces doręczenia . Informuj o tym klientów i problem się skończy . Osobiście kilka dni temu usunąłem z ofert tą formę przesyłki w związku z nagminnymi opóźnieniami w doreczeniu .
Większym problemem niż polecone są chyba opiekunowie 😂 Ja po odejściu z pracy mojego to nawet nie wiem kto jest nowym i czy w ogóle ktoś jest.
Nie kontroluję skuteczności docierania swoich poleconych, ale u mnie chyba jakoś to działa bo nikt nie zgłasza problemów. Może klienci od książek jacyś cierpliwsi są 😂