Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy macie dzisiaj od rana jakąś awarię? Nie można wystawiać ofert poprzez formularz Allegro. Możliwe, że jest to spowodowane zmianami jakie wprowadziliście w przypisywaniu kategorii na różne rynki. W każdym razie nie można nic normalnie wystawiać bo za każdym razem trzeba ręcznie wyszukiwać właściwą kategorię z tysięcy dostępnych. Czy widzicie ten problem i zostanie on rozwiązany? Jeśli tak to kiedy
@Czytajnikpl nie mieliśmy podobnych zgłoszeń, nie udało mi się też powtórzyć błędu, więc czy możesz przesłać nagranie ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl, na którym opisywany problem będzie widoczny?
W treści wiadomości e-mail wklej proszę link do tego wątku.
Przesłałem film. Dziś dalej jest to samo. Musiałem dać pracownikom płatny urlop. Bardzo proszę o pilną pomoc.
@Czytajnikpl dziękuję za wiadomość e-mail. Na filmiku widać, że po zmianie produktu część parametrów oraz tytuł to wciąż ten poprzedni produkt i to powoduje błąd.
Przez to, że oferta wystawiana jest przez opcję "wystaw podobną" to zaciągane są dane z poprzedniego produktu. Jeśli wystawicie ofertę od nowa przez formularz, albo uzupełnicie parametry (m.in. EAN, Autor) i tytuł zgodnie z nowym produktem, problem nie będzie występował.
Robiliśmy tam samo przez ostatnie kilka lata i problem nie występował aż do wczoraj. Podany przez Panią sposób powoduje wydłużenie czasu wystawiania o około 100% gdyż trzeba uzupełnić wszystkie rzeczy od nowa (szablon opisu, nr magazynowy, dodać reklamacje, zwroty etc.). Podniesie to koszty personalne o 100% lub spowoduje zmniejszenie o 50% ilość wystawianych aukcji. Czyli równie dobrze mogę zamknąć sprzedaż na Allegro. Proszę o informację co spowodowało tę zmianę i jak ją cofnąć.
@Czytajnikpl dopytuje, czy coś tu się zmieniło, czy to błąd formularza, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Dodam, że jeśli wystawicie oferty przez formularz i podacie kod EAN to również wybierzecie produkt i zaciągnie się opis, parametry i zdjęcia z katalogu Allegro.
Tak ale za każdym razem musielibyśmy zaczynać od wystawiania na nowo i dodawać wszystko od początku o czym pisałem więc nie jest to możliwe. Poza tym w opisach książek w katalogu Allegro jest około 10-20% obarczonych błędami. Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam przedłużać urlop pracownikom.
@Czytajnikpl tak jak napisałam czekam na odpowiedź od Działu technicznego i dam znać gdy ją tylko dostanę. Muszę poprosić Cię o cierpliwość.
@Czytajnikpl otrzymałam informację, że problem już nie występuje. Czy mogę poprosić Cię o potwierdzenie, czy już możecie wystawiać oferty w ten sposób?
Niestety wciąż nie działa. Jest tak samo jak wczoraj. Nie zaciąga kategorii i parametrów.
@Czytajnikpl w takim razie poproszę o przesłanie świeżego nagrania ekranu, na czystej przeglądarce (z wyczyszczonymi plikami cookies), w trybie incognito i z odpalona konsolą (ctrl + shift + J).
Przesłałem nowy film nagrany według Pani zaleceń. Dziś wystawiliśmy parę nowych aukcji za każdym razem musieliśmy wybierać "Wystaw przez formularz" i "Chcę wystawić nową ofertę". Niestety jest to czasochłonne i obarczone ryzykiem wielu błędów w aukcjach. W zaciąganych danych z katalogu Allegro jest masa zdjęć ze "znakami wodnymi" sklepów na okładkach książek lub różne "indywidualne" dopiski sprzedających w opisach. Nie jesteśmy w stanie tego korygować. Proszę o pilną pomoc gdyż nie możemy kontynuować pracy.
@Czytajnikpl wracam na razie z szybką informacją, że zostało założone zadanie, ponieważ więcej osób zgłasza taki problem. Dodałam Twoje zgłoszenie do zadania i gdy tylko otrzymam informację w tej sprawie, dam znać!
@Czytajnikpl otrzymałam informację, że została wdrożona poprawka, sprawdź proszę, czy już wszystko działa jak powinno.