anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Produkty się nie sprzedają

Client:36153609
#7 Wielbiciel#

Witam jestem początkującym sprzedawcą (z innego konta) i nie sprzedałam jeszcze zadnych produktow jestem smart , ceny mam tak same jak konkurencja , nie jestem super sprzedawcą . Proszę o pomoc  co zrobić próbowałam promowanie elastyczne nie dało to żadnego zysku ponieważ dalej nic się nie sprzedało. Spędzam nad tym duzo czasu i juz brak mi pomysłow... Czytam o alllegro ads ? Ktoś to stosował ? Prosze o odpowiedz co moge zrobic ,aby zaczac sprzedawać , będe bardzo wdzieczna.

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32

xyz96
#21 Demiurg#

Zobacz na Allegro co się sprzedaje, co sprzedają inni, wystaw taki sam asortyment w taki sam sposób i będziesz sprzedawać, cudów nie ma. Nie pchaj kasy w promowanie, to ma bardzo niewielki sens.  Nie da się sprzedawać tego, na co nie ma popytu.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 nie pisz bzdur, nie sprzedajesz na Allegro i nic na ten temat nie wiesz.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:36153609 nie możesz być Smart, jeżeli nie sprzedałaś jeszcze żadnego produktu. Żeby w swoich ofertach mieć Smart trzeba spełnic szereg warunków, między innymi trzeba mieć 5 pozytywnych ocen od kupujących. Może warto na początek obniżyć ceny i zainwestować właśnie w AdsExpress. Po wydaniu 150 zł na adsa dostaniesz bonus 300 zł do wykorzystania na dalszą promocję Ads.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@Client:36153609 Spróbuj na początek sprzedać trochę asortymentu po niższych cenach aby zdobyć trochę klientów i opinii ,to ważne bo klienci szukają takich sprzedawców którzy już są polecani przez innych .Staraj się wprowadzać produkty które się dobrze sprzedają u innych sprzedawców .Szanuj klienta a zbierzesz szybko opinie .po których będziesz bardziej wiarygodny .Możesz też spróbować na początek powystawiać trochę pozycji w licytacji ,to przyciąga sporo klientów.