anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Produktyzacja: Wniosek o zmianę procedury zgłaszania do ponownego rozpatrzenia.

Hoegert_sklep
#9 Pomysłodawca#

Ja rozumiem, że procesy i zasady są ważne. Rozumiem, że trzeba trzymać się konkretnie ustalonych ścieżek i schematów. Rozumiem też, że pewnie część zgłoszeń upada przez boty. 
Wiem też, że dużo już zrobiliście w temacie produktyzacji.
Ale błagam, przeszkolcie pracowników działających na froncie (czat i zgłoszenia mailowe). 

Przepychanki z #$%^ są na porządku dziennym. Wszystko trzeba "udowadniać". Ok, po części to zrozumiałe. Ale na Boga! Kiedy zgłaszam literówkę w użytej nazwie producenta (w parametrach ok, w tytule błąd) oraz użycie SKU w miejscu modelu i dostaję ponawianą prośbę o, tu cytat: " Proszę mimo wszystko o wskazanie źródła, gdzie jest wskazane (niezbity dowód), że produkt (...)" to mnie krew jasna zalewa i dzwony biją w kościele...

Czy pracownikowi tak ciężko jest samodzielnie pomyśleć i podjąć indywidualną decyzję - "mhm, faktycznie błąd jest po naszej stronie, przekażę zgłoszenie pomimo braku przesłanego dowodu"?

Jeśli mają zakaz przekazywania czegokolwiek bez tych niezbitych dowodów, to może czas zmienić procedurę?

Pani Katarzyno @k_owczarek1. Jeśli Pani nie da rady tego naprawić, to ... 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Hoegert_sklep Cześć! 🙂 Jak najbardziej rozumiem, że to może być frustrujące, ale to wynika z obowiązujących konsultantów procedur i zachowania odpowiednich standardów obsługi każdej sprawy. Przekazałam już Twoją uwagę Kasi i przyjrzymy się zgłoszeniu. Wielkie dzięki za ten sygnał! 

oznacz moderatorów