anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę naprawić algorytm uznawania przesyłki za nieterminową.

nikl
#14 Krzewiciel#

Jest sporo paczek dostarczonych prawidłowo, ale bez daty nadania w śledzeniu, np. 00659007730868684281

Z niewiadomych przyczyn paczka taka jest uznawana za nieterminową i sprzedawca otrzymuje niesłusznie karę bez praktycznej możliwości reklamacji. Próbowałem kilka razy reklamować, ale procedura wymaga wymiany kilkudziesięciu maili i trwa wiele tygodni. Każdemu konsultantowi trzeba na nowo tłumaczyć co zaszło, a Allegro jest jak głuchy telefon. Konsultanci bawią się w pomidor zamiast rozwiązać problem. Karę powinien dostawać nie sprzedawca, tylko twórca wadliwych algorytmów w Allegro.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @nikl. Proszę o więcej szczegółów. 
W jaki sposób była nadana przesyłka 00659007730868684281? Jeśli przesyłkę pozostawiłeś w urzędzie/punkcie, to proszę o jego dokładny adres. Jeśli przesyłkę odebrał od Ciebie kurier, to proszę o datę podjazdu kuriera.

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

Przesyłka nadana terminowo w urzędzie Warszawa 47 Lewartowskiego 5, lub w urzędzie Warszawa 80 Dzika 4. Data nadania czwartek 19.09, lub piątek 20.09. Data dostarczenia paczki wtorek 24.09. Mini Przesyłka podróżuje nie szybciej niż 2 dni robocze, a to jest dowód że nadałem ją terminowo. Terminowe nadanie było do północy w piątek 20.09. Z pewnością nie ma żadnych danych, że nadałem po terminie. Zostałem niesłusznie ukarany.

Ale to jeszcze nic. Najgorsza jest komunikacja z Allegro. Przesyłki bez daty nadania zdarzają się i powinny być automatycznie prawidłowo oceniane. Walka o przywrócenie właściwej oceny jest ekstremalnie żmudna. Konsultanci tracą czas, ja tracę czas, Allegro złośliwie zwleka przez miesiąc aż sprawa się przeterminuje. Rozwaliło mnie ostatnie żądanie konsultanta, aby błąd ewidentnie po stronie Allegro zgłaszać bez sensu Poczcie Polskiej dla wytracenia cennego czasu. 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@nikl, skonsultuję to z naszym działem technicznym i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

Dostałem odpowiedź że sprawa potrwa jeszcze wiele tygodni, bo wysłaliście reklamację Poczcie, podczas gdy błąd jest po Waszej stronie. Kompletny absurd. I tak jest zawsze gdy reklamuje się takie sytuacje. Zwlekacie ponad miesiąc aby w ogóle nie naprawić błędu. Jeśli przez miesiąc niesłusznie odejmowaliście mi punkty, to aby wyrównać straty należy kolejny miesiąc te same punkty dodawać.

Można zamknąć ten wątek, bo jesteście totalnie złośliwi jako firma i jako system (trudno mieć pretensje do Konsultantów, skoro Waszym zadaniem jest systemowa uciążliwość i za to Wam płacą aby nie rozwiązywać problemów). Po prostu trzeba szukać innych kanałów sprzedaży. 22 lata pracy za Allegro to chyba o rok za dużo.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@nikl, wykluczyliśmy wskazane zamówienie z jakości sprzedaży - od jutra nie będzie już wliczane do statystyk.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów