Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Otrzymaliśmy od klienta bezpodstawną ocenę.
Z uwagi na uszkodzony towar poinformowaliśmy o braku możliwości wysyłki.
Klient ocenił nas w następujący sposób.
Wysyłka 1 gwiazdka gdzie towar nie został wysłany
Obsługa klienta 1 gwiazdka został poinformowany od razu po zainstniałej sytuacji.
@CaraltSklep pisz prośbę do kupującego 🙂 allegro nie ingeruje w poprawne komentarze 🙂 Takie życie 😄
@CaraltSklep Tylko poprzez dogadanie się z kupującym bo Allegro umywa od tego ręce.Chyba że ocena jest obraźliwa.
CaraltSklep nie to miejce na żale , zawalileś to bierz na klatę .
Czego oczekujesz w zamian? Nie wywiązałeś się z umowy bo nie miałeś towaru na stanie. Dostajesz nagata i to kupujący ocenia poziom obsługi w Twoim sklepie. No i nie jest to miejsce na takie żale. Pisz do kupującego albo do Allegro jeżeli jesteś przekonany że bezpodstawnie Cię ktoś brzydko ocenił.
@CaraltSklep możesz poprosić kupującego o skasowanie lub zmianę opinii, możesz również skontaktować się z nami jeśli wpis jest nieregulaminowy, np. zabiera przekleństwa czy oszczerstwa.
W innych sytuacjach nie ingerujemy w subiektywną ocenę kupującego.