Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę Państwa dlaczego nie mogę dodać produktów z pliku CSV tylko pokazuje mi się informacja, że błędnie komórki mam nazwane. Lecz po mimo poprawy tych nazw to i tak nie pomaga.
Bardzo proszę Państwa o pomoc i dziękuję.
Z Poważaniem.
Maria.
@SklepuMarii prześlij proszę plik który próbujesz wgrać oraz zrzut ekranu z komunikatem jaki się pojawia na adres spolecznosc@allegro.pl, skonsultuję tę sprawę z Działem technicznym 🙂
Proszę Pani
Czy najpierw mogłabym otrzymać od Pani plik chociaż z jednym rekordem, który jest prawidłowo wypisany i, który działa na wzór, bo na wszystkie sposoby już próbuje i nic, Z Poważaniem. Maria
@SklepuMarii przykro mi, ale nie posiadam takiego wzoru z prawidłowo opisanym rekordem. Poprosiłam odpowiedni dział o e-mailowy kontakt, aby łatwiej było wyjaśnić ten problem. Jednak najprawdopodobniej i tak zostanie Pani poproszona o przesłanie pliku, żeby można było sprawdzić co konkretnie powoduje problem.
Proszę Pani. Już tydzień temu wysłałam ten plik do Allegro i nic.
@SklepuMarii dziękuję za wiadomość e-mail. Abym mogła przekazać zgłoszenie potrzebuję jeszcze plik, który próbujesz wgrać, wówczas dział techniczny będzie mógł stwierdzić co konkretnie powoduje problem i co należy w nim poprawić 🙂
@SklepuMarii dziękuję za screeny, jednak nie o to chodzi, potrzebuję cały plik, który próbuje Pani wgrać.
@SklepuMarii nie wiedziałam, że plik został już do nas wysłany. Czy udało się rozwiązać problem po kontakcie e-mailowym?
Z tego czego się dowiedziałam wynika, że w pliku brakuje polskich znaków - nie możemy wystawiać ofert, w których część znaków to "??".
Dlatego proszę upewnić się, że eksport z pliku do CSV jest robiony poprawnie.
W instrukcji jest też kawałek o ustawieniach systemowych, możliwe, że wykonuje Pani kroki z instrukcji tylko częściowo, np. poprawnie wybierając enkodowanie do utf-8, ale ignorując ustawienia systemowe.