Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć mam do was kolejne pytanie - co jeżeli produkt jest w preorderze, premiera miała być w styczniu ale się przesunęła? Chodzi mi tutaj o jakość sprzedaży, co zrobić aby mi nie spadła jakość jeśli klient zakupił produkt w momencie kiedy była jeszcze informacja o premierze styczniowej?
gryfing_pl nic nie zrobisz , odpowiadasz za treść oferty , tylko kontakt z klientem pomoże Ci uniknąć negatywnych ocen , ale skuteczność wysyłki poleci ... niestety .
I rozumiem, że tutaj Allegro umywa rączki i nie pomaga w takich kwestiach?
gryfing_pl allegro nie wystawiało Twojej oferty i nie miało żadnego wpływu na jej treść .
Jesteś przedsiębiorcą zbierasz miód i ....... dokończ sobie sam .
Możesz tylko liczyć na wyrozumiałość klientów ..... liczyć 😥
@gryfing_pl, niestety, nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Jako Sprzedający odpowiadasz za treść umieszczanej przez siebie oferty.