Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy skutkiem włączenia na jakiś czas przerwy w sprzedaży jest spadek wyświetleń? Chciałam skorzystać z tej opcji jednak ostatnio gdy ją uruchomiłam na wiosnę, po wznowieniu ofert sprzedaż przez ponad 2 miesiące była prawie zerowa. Strach znowu tego użyć. Czy aż tak lecą statystyki nawet po krótkiej przerwie?(np.2 tygodnie)
Czy ktokolwiek może się wypowiedzieć w tej kwestii? Czy ktoś miał taką sytuację i czy przerwa w sprzedaży skutkuje spadkiem wyświetleń?
Robiłam przerwę pod koniec czerwca na tydzień, po wznowieniu niewiele dało mi nawet wyróżnienie ofert, zerowe zainteresowanie i prawie żadnych wyświetleń. Ale nie wiem czy jestem tu dobrym przykładem, ponieważ mój asortyment nie jest akurat letni. Następnym razem zamiast robić przerwy, może wydłużę maxymalnie czas wysyłki. Odniosłam wrażenie, że takie oferty po zakończeniu przerwy, giną w otchłani Allegro, prawie żadnych wyświetleń i zerowa sprzedaż.