Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od wczoraj przestałem dostawać maila informującego o tym, że Klient dokonał wpłaty.
Nadal dochodzą maila o sprzedaży i podbiciu w licytacji.
Co zrobić abym znowu dostawał maila o wpłacie?
Sprawdź, czy masz włączone odpowiednie zgodny na powiadomienia; https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia
Niestety na liście preferowanych powiadomień w ogóle nie ma WPŁATY.
Czy Allegro coś zmieniło?
@marcingalazka czy masz pocztę na WP? Z tą pocztą Sprzedający mieli już problemy takie jak Ty. Sprawdziłeś inne foldery? Czasami wiadomość od nas może trafić np. do SPAMu. Jeżeli to nie rozwiązuje problemu to czy możesz podać numer oferty z transakcji, do której nie dostałeś powiadomienia?
Mam pocztę na Gmailu. Sprawdziłem inne foldery i nie znalazłem maila o WPŁACIE.
Ostatni mail o WPŁACIE otrzymałem 14 lutego o 17.58.
Od tego momentu wpłacono mi za oferty 10211506236, 10220834905, 10196983196, 10193689175, 10197154401, 10192764473, 10226577396, 10204156574, 10204111597. Nie otrzymałem powiadomienia mailowego w tych przypadkach.
Proszę o pomoc.
@marcingalazka teraz powinieneś już dostawać powiadomienia o wpłacie, gdyby tak nie było, daj proszę znać!
OK. Dziękuję. Mam nadzieję, że będzie działać.
Witam, mamy ten sam problem na koncie u nas... oferty min. 11483101193.
Dziękuję za pomoc.
@FPH-EXPERT poproszę o informację, czy nie otrzymujesz żadnego powiadomienia od Allegro czy tylko wiadomości o wpłacie? Czy przy ostatnich zamówieniach (nr c54a5591-9996-11ec-943e-d97494c33914 i nr f8afd151-9953-11ec-9933-a33d7c9734cb) we wskazenej ofercie otrzymałeś jakieś potwierdzenie e-mail?
Witam,
Tylko maila o wpłacie... reszta o sprzedaży czy wyborze opcji przez kupującego jest ok. Tak samo jak o FV wystawionych itp. Nie ma tylko maila potwierdzającego otrzymanie wpłaty od kupującego.
@FPH-EXPERT poproszę jeszcze o potwierdzenie czy w tej zakładce masz zaznaczone, że chcesz takie powiadomienia o wpłacie otrzymywać? Aby to sprawdzić kliknij proszę "zmień" przy numerze konta, przeniesiemy Cię tutaj:
Witam, już poprawione 🙂 Dziękuję za pomoc!