Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o ogarnięcie mojej sprawy
Przedwczoraj wieczorem otrzymałem info, że kupujący wystąpił o rekompensatę POK podając jako powod; nie otrzymanie towaru.
Wczoraj przed 9 rano info, że kupujący otrzymał rekompensatę i blokadą konta.
Do tego informacja, że mam wpłacić wypłaconą kwotę na konto allegro.
Tyle, że paczka nr 00259007733881614053 została doręczone 5 maja 2020.
Kupujący wybrał inny adres dostawy (inna osoba, miasto to samo).
Wczoraj poinformował, że przebywa w Anglii i cytuje "Powodem rozpoczęcia dyskusji była informacja, status przesyłki na stronie Allegro „niedostarczona, opóźnienie (...) Dopóki do mnie nie dotrze nie będę mógł potwierdzić czy faktycznie została dostarczona osobie, na którą zamawiałem. Skoro dysponuje Pan potwierdzeniem nadania proszę o tym poinformować Allegro i powinni wszystko Panu odblokować"
Wczoraj tuż po blokadzie wysłałem Skan nadania, nr paczki i informację, że paczka została dostarczona 5 maja, a także objasnienie sytuacji.
Dziś otrzymałem odpowiedź
Witam.
Blokada konta związana jest z wypłatą dla Kupującego ********* rekompensaty z Programu ochrony Kupujących.
Proszę o zwrot kwoty 94 zl na poniższe dane:
63 1140 1124 0000 5165 0800 1010
Allegro.pl sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań
W tytule przelewu proszę o wpisanie loginu konta Allegro oraz dopisek "zwrot POK".
Pozdrawiam,
–
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro"
Na czatach mówią, że nic nie mogą i przekażą sprawę do odpowiedniego działu.
I magiczne, że wrócą z wiadomością e-mail
Cieszę się, że mimo trudności sprawę udało się rozwiązać.
Tylko jakim kosztem?
Musiałem tłumaczyć się jak głupi osioł przez wasze pobieżne traktowanie (najdelikatniej ujmując).
Wszystkie aukcje zostały usunięte, popularność żadna. Od początku czerwca sprzedała się jedna rzecz- 1 SZTUKA.
Gdybyście przywrócili moją pozycję w wyszukiwarce i pierwotne czasy aukcji to sprawa byłaby jako tako rozwiązana.
ALE GRUNT, ŻE WAM MIŁO I SIĘ CIESZYCIE
Chwilę po bezprawnej blokadzie wysłałem wszystko co trzeba. 3 dni wam zajęło strawienie faktów (?co to za tajemnicze trudności?)
Nie dostrzegam w tym wszystkim niczego co byłoby powodem do zadowolenia.
Ah niee - odblokowaliście bezpodstawnie zablokowane konto - Komuś szczególnie mam podziękować-Wysłać oficjalny list winszujący może.
Żenua 100%
ja mam bardzo podobną sytuację , dostałem już maila że przyznali klientowi zwrot z POK ale konto jeszcze nie jest zawieszone
@SeaSilk możesz napisać ile po przyznaniu odszkodowania z POK zablokowali ci konto ?
link do mojego tematu w allegro gadanie może miał ktoś taki przypadek
Wiadomosc o rekompensacie POK otrzymałem w tym samym momencie co blokada.