anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka doręczona, kupujący POK rekompensata, Zawieszone konto Blokada

SeaSilk
#9 Pomysłodawca#

Proszę o ogarnięcie mojej sprawy

Przedwczoraj wieczorem otrzymałem info, że kupujący wystąpił o rekompensatę POK podając jako powod; nie otrzymanie towaru.

Wczoraj przed 9 rano info, że kupujący otrzymał rekompensatę i blokadą konta.

Do tego informacja, że mam wpłacić wypłaconą kwotę na konto allegro.

Tyle, że paczka nr 00259007733881614053 została doręczone 5 maja 2020.

Kupujący wybrał inny adres dostawy (inna osoba, miasto to samo).

Wczoraj poinformował, że przebywa w Anglii i cytuje "Powodem rozpoczęcia dyskusji była informacja, status przesyłki na stronie Allegro „niedostarczona, opóźnienie (...) Dopóki do mnie nie dotrze nie będę mógł potwierdzić czy faktycznie została dostarczona osobie, na którą zamawiałem. Skoro dysponuje Pan potwierdzeniem nadania proszę o tym poinformować Allegro i powinni wszystko Panu odblokować"

 

Wczoraj tuż  po blokadzie wysłałem Skan nadania, nr paczki i informację, że paczka została dostarczona 5 maja, a także objasnienie sytuacji.

Dziś otrzymałem odpowiedź

Witam.

Blokada konta związana jest z wypłatą dla Kupującego  ********* rekompensaty z Programu ochrony Kupujących.

Proszę o zwrot kwoty 94 zl na poniższe dane:

63 1140 1124 0000 5165 0800 1010
Allegro.pl sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań

W tytule przelewu proszę o wpisanie loginu konta Allegro oraz dopisek "zwrot POK".

Pozdrawiam,

Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro"

 

Na czatach mówią, że nic nie mogą i przekażą sprawę do odpowiedniego działu.

I magiczne, że wrócą z wiadomością e-mail

 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Cieszę się, że mimo trudności sprawę udało się rozwiązać.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

SeaSilk
#9 Pomysłodawca#

Tylko jakim kosztem?

Musiałem tłumaczyć się jak głupi osioł przez wasze pobieżne traktowanie (najdelikatniej ujmując).

Wszystkie aukcje zostały usunięte, popularność żadna. Od początku czerwca sprzedała się jedna rzecz- 1 SZTUKA.

Gdybyście przywrócili moją pozycję w wyszukiwarce i pierwotne czasy aukcji to sprawa byłaby jako tako rozwiązana.

ALE GRUNT, ŻE WAM MIŁO I SIĘ CIESZYCIE 

Chwilę po bezprawnej blokadzie wysłałem wszystko co trzeba. 3 dni wam zajęło strawienie faktów (?co to za tajemnicze trudności?)

Nie dostrzegam w tym wszystkim niczego co byłoby powodem do zadowolenia.

Ah niee - odblokowaliście bezpodstawnie zablokowane konto - Komuś szczególnie mam podziękować-Wysłać oficjalny list winszujący może.

Żenua 100%

oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

ja mam bardzo podobną sytuację , dostałem już maila że przyznali klientowi zwrot z POK ale konto jeszcze nie jest zawieszone 

@SeaSilk możesz napisać ile po przyznaniu odszkodowania z POK zablokowali ci konto ?

oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

link do mojego tematu  w allegro gadanie może miał ktoś taki przypadek 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/odstąpienie-od-umowy-przy-zakupie-na-faktu...

oznacz moderatorów

SeaSilk
#9 Pomysłodawca#

Wiadomosc o rekompensacie POK otrzymałem w tym samym momencie co blokada.

oznacz moderatorów