Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca zgłosiła nam, ze nie otrzymała przesyłek. W śledzeniu widnieje, że zostały dostarczone. Allegro skontaktowało się z przewoźnikiem - z ich danych wynika, ze przesyłki zostały doręczone na prawidłowy adres.
Odbiór potwierdzono podpisem (ciężko stwierdzić, czy to podpis klientki).
Wszystkie informacje zdają się przeczyć kupującej, ale wolałbym do końca zakładać, że Klienta rzeczywiście nie otrzymała przesyłek.
Czy komuś udało się rozwiązać podobny problem?
Konsultant Allegro twierdzi, że Allegro Protect nie wchodzi w grę. Z naszej strony też nie mamy dobrego powodu do uznania reklamacji.
Niech sobie reklamację do przewoźnika wnosi a ty nic jej nie wysyłaj jest pokwitowany odbiór
Klienta właśnie przesłała nam przykład swojego podpisu z innego dokumentu. Zupełnie inny podpis niż ten na pokwitowaniu odbioru.
Drogi ten towar?
@otuo ale ciebie nie obchodzi czy podpisala sie lewą czy prawą ręką masz potwierdzenie od przewoźnika że odebrane? Reklamacja była? Może na policję zglosić że jej ktoś paczkę zajumał
@otuo złóż reklamację, przedstaw kupującemu, odrzuć reklamację, jak ktoś podrobił podpis, niech składają zawiadomienie na policję, Twoja rola się tu kończy 😄
Podpis mógł złożyć ktoś z domowników, ale to już problem kuriera 😄
U mnie stały kurier pyta się o nazwisko i sam coś tam rysuje na tym ekraniku 🤣:oznaczenie_rozpoczęcia_partii:
@Client:44052296 dokładnie, u mnie to nawet się nie pyta😉, ale jak go czasem parę dni nie ma, to prosi o przypomnienie nazwiska😁