Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z nieuczciwym kupujacym, mianowicie zamowil przesyłkę za pobraniem. Parę minut po tym otrzymal wiadomość ze przesyłka zostanie wysłana następnego dnia rano. Przy próbie kontaktu na podany przez niego nr telefonu slysze,,nie ma takiego numeru" na wiadomosci przez allegro tez nie odpowiada. Co mogę z tym zrobić? Nie uśmiecha mi się placi podwójnie za przesylka, ktora może do mnie wrócić. Proszę o pomoc.
@Client:75969698 Pozbyć się wysyłek, za pobraniem. A teraz wg oferty powinieneś wysłać.
@Client:75969698 Zgłoś i czekaj na odpowiedź allegro zanim wyślesz 🙂
Jeżeli stwierdzisz, że dane kupującego niezbędne do realizacji wysyłki są niepełne (na przykład brak numeru telefonu, numeru kierunkowego, nazwiska, numeru domu itp.) lub nieprawdziwe (ulica nie istnieje w danym mieście, nie ma takiego numeru telefonu, e-mail nie dociera do odbiorcy) - powiadom nas o tym.
Zrobisz to za pomocą zakładki Poprawność danych użytkowych.
Po zgłoszeniu sprawdzimy dane i poprosimy kupującego o ich uzupełnienie.
@Client:75969698 Poczekaj kilka dni, jeśli mu zależy, odezwie się, wtedy wyślesz. Jeśli się nie odezwie, nie wysyłaj. Co prawda umowa została zawarta i wysłać powinieneś, ale jeśli podejrzewasz że paczka wróci, nie ryzykuj. Usuń pobrania z ofert.
właśnie o to chodzi, ze paczka juz jest w drodze. Napisalem do niego wiadomosc zaraz po powrocie z poczty. Ponieważ paczka wazyla wiecej i koszt wysyłki byl troszke wyższy niż podany w ogloszeniu, wiec pisalem z prośbą o numer konta, zeby uczciwie przelać mu ta roznice do kwoty z ogłoszenia.
@Client:75969698 No to musisz tylko czekać.
Wydawało się, że pytasz czy wysłać, ale skoro już wysłałeś to nie ma co doradzać.