Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jako zwykły Kowalski sprzedałem przedmiot na "normalnym" Allegro oferując tańszą wysyłkę przez Allegro Inpost.
Loguję się więc na konto w Inpost do menedżera przesyłek i chcę jak zwykle zaimportować
dane do przesyłki, a tu niespodzianka - nie da się. Powiązałem ponownie konto - nie działa.
Szukam swojej zakończonej aukcji - nie ma. Tylko sprzedaż na Allegro Lokalnie.
No to może menedżer sprzedaży? Tu kolejna niespodzianka. Nie wejdziesz. Zapłać, to ci pokażemy.
I wszystko stało się jasne. Chodzi o kolejne skubanie użytkowników.
Musiałem niestety dopłacić i wysłać paczkę w normalnym trybie.
@arekb81 a miałeś towar w smarcie czy sam se zrobiłeś wysyłkę 0 zł, bo żeby mieć smarta trzeba np. mieć zakładkę zwroty, cenę dostawy 8,99 zł paczkomat itp 🙂 na lokalnie nie ma smarta 😞 nie trzeba żadnego abonamentu opłacać żeby mieć w sprzedaży smarta 🙂
Nie wysyłałem przez żaden SMART, tylko zwyczajnie przez Allegro Inpost, a dokładniej wybrałem opcję Allegro Minikurier24 Inpost, gdzie cena to 10,95 zł.
Musiałem wysłać z ubezpieczeniem za ponad 21 zł.
@arekb81 zasugerowałem się 39 zł 🙂 a zmieniłeś typ przesyłki w imporcie allegro ? nie wiem jak z kurierami ale może musisz mieć na to umowę, bo paczkomaty można przedpłatą, samo udostępnienie nie zawsze się sprawdza często dochodzą umowy na przesyłki allegro 😞
Powiem tak; do dzisiaj wszystko działało, nie trzeba było mieć żadnej umowy z kurieriami, bo tą umowę ma Allegro. Inpost chyba importuje dane z menedżera sprzedaży. Allegro wprowadziło abonament na menedżera i stąd może być blokada.
Nie jest potrzebny Menedżer Spredaży Allegro. Ja dawno wyłączyłem ten szajs. Normalnie znajdujesz przesyłki w zakładce "Import Allegro Inpost" (w menedżerze paczek na stronie inpostu. Jeśli klient wybrał tę formę i prawidłowo opłacił, nie powinno być problemów.