Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej czy macie jakieś pomysły jak udawadniać firmą kurierskim, że paczka nie może mieć ponad gabarytu tak jak oni sobie to doliczają w dodatkowych kosztach. Znam wymiary tych paczek na pamięć. A dopłaty są kosmiczne.
@OtoLampy_Struhm Czy opłaty dotyczą przesyłek nadanych na umowie Allegro, czy Twojej w łasnej z przewoźnikiem?
Allegro
@OtoLampy_Struhm W jaki sposób generujesz etykiety? Czy korzystasz w tym celu z zakładki "zamówienia"? Wskaż proszę przykładowy numer zamówienia.
baselinker d6cc2230-b1ea-11ee-896b-cb253fa9f7e3
nawet nie chce wpsominac ze ciagle sa nam naliczane
DPD - Kurier opłaty dodatkowe
Numer nadania:
13499304619953
Nazwa usługi dodatkowej:
Allegro Kurier DPD Eksport - opłata za dodatkową ochronę ubezpieczeniową
Kod:
DPD_EKSPORT_U4_DODATKOWA_OCHRONA_DO_5000
Identyfikator zamówienia:
4c46c1f0-a0e3-11ee-813e-89d09a7e95a6Identyfikator kupującego:
113717204
Przewoźnik:
DPD
zamówienie za 1668 koron
@OtoLampy_Struhm a podaj wymiar ?
waga | 1,027 | szerokosc 38 | wysokosc 38 | glebokosc 7,5 |
@OtoLampy_Struhm typowe nie bójmy się powiedzieć "złodziejskie" działania DPD, u nich to norma. wymyślanie wymiarów i wagi przesyłek. tylko w DPD jakimś magicznym sposobem, przesyłki ważące 2-3 kg ważą np. 20kg 🙂
@OtoLampy_Struhm ja jak zlecam odbiór DPD, a czasami zdarzy mi się taka sytuacja, to potem paczki leżą na magazynie i czekam na fakturę, bo na 99% są dopłaty z kosmosu. Wtedy robię zdjęcia z metrówką i wagą, żeby udowodnić jak robią ludzi w konia. rozpakowywuję je dopiero jak sprawa się wyjaśni. To jest chore moim zdaniem.
co z tym zrobić? uokik?
@OtoLampy_Struhm torpedować reklamacjami i zgłaszać do uokik, nie ma innej opcji. Pierwsza reklamacja zazwyczaj jest odrzucona, wtedy ponawiać. Ja swojego czasu poprosiłem o wizytę przedstawiciela na magazynie i osobiste zmierzenie i zważenie paczek, dopiero po takiej prośbie uznano mi reklamacje.
za chwile praca jednego pracownika to bedzie pisanie reklamacji 😞
@OtoLampy_Struhm oto im własnie chodzi, żeby nas zniechęcić, bo wiedzą, że to jest czasochłonne. Tak samo jest w przypadku uszkodzenia/zaginięcia. Tez mam teraz 1 paczkę, którą zgubili, chcą tyle dokumentów, że wysyłanie tego zajmie więcej czasu i fatygi niż wartość utraconego przedmiotu.