anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PRZEWIDYWANA DOSTAWA wprowadza w błąd klientów

ludowinki
#8 Zapaleniec#

Witam

Sprzedaję przedmioty wykonywane na zamówienie. Określam termin wykonania i wysyłki na 3 dni. Zazwyczaj udaje się wcześniej i "przewidywany termin dostawy" pokazywany przez Allegro to 24h. Bywa jednak, że wysyłam w ciągu deklarowanych 3 dni i klienci mają pretensje. Dlaczego MOJE ustalenia terminu są ukryte w zakładce a przewidywania algorytmu Allegro jest na wierzchu? Po to ustalam te  terminy aby klient był świadomy i poinformowany. Teraz czuje się jakbym coś ukrywał i chciał kogoś oszukać.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

pinsplash
#21 Demiurg#

@ludowinki  Niestety, wielokrotnie poruszane... Odp. Allegro : BO TAK !

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tak, Allegro dopisując ten czas do cudzych umów, moim zdaniem łamie prawo, a także własny regulamin, bowiem treść oferty musi być jasna, jednoznaczna i nie może wprowadzać w błąd. Podawanie dwóch sprzecznych ze sobą informacji w tym przypadku wprowadza w błąd.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ludowinki Był wcześniej czas wysyłki teraz czas dostawy, później coś nowego, rozsądek.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ludowinki Czas wysyłki podajemy na podstawie statystyk i danych, w jakim czasie realnie wysyłałasz przesyłki, a nie Twoich deklaracji. Chcemy, aby ta informacja była jak najbardziej precyzyjna i zgodna z rzeczywistością. Od marca informacje o przewidywanym czasie dostawy są widoczne w takiej samej formie dla wszystkich kupujących, a więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@_HolaOla_ Żartujesz, prawda? "Czas wysyłki podajemy na podstawie statystyk i danych, w jakim czasie realnie wysyłałasz przesyłki, a nie Twoich deklaracji.Zdajesz sobie sprawę, że wszystkie warunki transakcji leżą wyłącznie w gestii stron? Na podstawie jakich przepisów prawa Allegro podaje czas wysyłki, celowo eksponując go w taki sposób, by - zwykle - nieświadomy klient myślał, że otrzyma towar w 24, a nie 72 godziny, jak deklaruje sprzedawca? To jest KOLEJNE wymuszanie na sprzedawcy konkretnego działania! Proszę o podanie stosownego paragrafu. Nie wypisu z regulaminu, który ma nikłą wartość prawną. Czas wysyłki jest jedną ze składowych umowy z klientem. Cenę też zaczniecie zmieniać po stosownym wpisie do regulaminu? Jest to przecież defacto ingerencja w umowę, której Allegro NIE JEST stroną. Pytanie jest konkretne i o taką proszę odpowiedź. Chyba w tej sprawie też trzeba pisać do UOKiK-u, który powoli zaczął się już do Was dobierać. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

@holaOla_ przyjdzie po wypłate a tu dostanie informacje że " na podstawie statystyk i danych należy  sie 200 PLN. " Twoje realnie przepracowane godziny to tylko sugestia 😉

oznacz moderatorów

Awo7959
#12 Orędownik#

@Vryko Jako klient popieram Twoje stanowisko, tym bardziej że sam nie mam pewności które terminy Allegra czy Sprzedającego przyjmować jako miarodajne. Jako względnie logiczne wydaje się opieranie na terminach Sprzedającego, szczególnie gdy produkt wymaga dostosowania do potrzeb kupującego. Wprowadzanie przez Allegro informacji o terminie dostawy to tak jak podcinanie konia batem aby szybciej biegał. Ale też tworzy chaos w odczuciu klienta. @_HolaOla zapomina o podstawowej zasadzie stopniowania kłamstwa: kłamstwo, wielkie kłamstwo i statystyka. A już myślałem że te trójki murarskie i "kto do tyla wungla co jo" to przeszłość dawno miniona

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ tylko my jako sprzedający wiemy, w jakim czasie realnie nadamy przesyłkę. Jeśli wiemy, że część pracowników jest na urlopie, mamy kontener do rozładowania i dużo zamówień z innego kanału sprzedaży - to wydłużamy czas wysyłki na allegro. Ale nie, wasze mądre głowy muszą wiedzieć lepiej. A potem bujanie się z klientami z pretensjami. 

oznacz moderatorów

energo-dom_pl
#11 Animator#

To niestety faktycznie wprowadza w błąd. Teraz jeszcze można w zakładce dostawy ustawić godzinę "kup do godziny..." a wyślemy dziś. No i znowu po nie wiadomo jakiej logice ;( . Ustawiasz np. przy kurierze DPD 10:30 a przy Poczcie Polskiej 11:30. We wszystkich ofertach jest "Kup do 11:30 a wyślemy dziś" bo PODAWANA JEST NAJPÓXNIEJSZA GODZINA. W efekcie klient ma pretensje czemu nie dostał paczki jak zamówił kurierem o 11:15!!! W związku z czym trzeba po staremu ustawić wszędzie najwcześniejszą godzinę nadania a nie najpóźniejszą 😕 Funkcja zapowiadała się fajnie a na razie jest bezużyteczna. Chociaż można dni tygodnia ustawić i wyłączyć poniedziałek 🙂 

oznacz moderatorów