anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przez błędne połączenie oferty z katalogiem, kupujący oczekuje, że dostanie 2 szt, jakie mamy opcje?

ITSlawno
#8 Zapaleniec#

Witam

Potrzebuję pomocy bardziej doświadczonych kolegów. 

Jesteśmy sklepem mamy wystawione ponad 4 tysiące aukcji za pomocą Beaselinkera.

Kupujący zamówił Intercom motocyklowy ( w parametrach  automatycznie ustawiło się że intercom jest na dwa kaski ) - jednak jest na jeden . Kupujący otwiera dyskusje że brakuje produktu - nie chce zwrotu gotówki. 

Czy może ktoś się podzielić radą jak to rozwiązać ? Czy jedyne rozwiązanie to wysłać drugi Intercom ??

Dzięki za podpowiedzi 🙂 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ITSlawno masz 2 opcje 

1. jak napisałeś .....wysłać 

2. zwrócić kasę i zerwać negatywa 

Beaselinker .... hmmm to fajna sprawa , ale w połączeniu z katalogiem allegro potrafi dać d.....y

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Rozwiązać i zapomnieć, kasy nie chce więc zostaje strata, możesz także wojować i nie wiadomo jak się skończy, może np: dać mu rekompensatę i wówczas może obciążyć i tak Ciebie.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ITSlawno poproś w dyskusji o odesłanie na reklamację, uznaj i oddaj kasę tak jak robi to allegro 🙂 to jest nic innego jak reklamacja i tak to rozpatruj, możesz też dosłać brakującą rzecz, decyzja nalezy do Ciebie 🙂

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/jakie-powinno-by%C4%87-rozwi%C4%85zanie-w...

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 owszem , może tak zrobić i będzie to zgodne z prawem tylko jesty jeden problem JAKOŚĆ !!  , średnia ocen autora wątku zbliża się do 95% przy ogólnej liczbie wystawionych ok 70 , pozostałych parametrów jakości nie znam ,ale jeśli są na zbliżonym poziomie jak skala ocen to negatyw do tej transakcji zakończy się nałożonym przez allegro ograniczniem na konto @ITSlawno 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

No cóż.... jedni idą na jakość - wystawiają po kilkaset aukcji ręcznie, wszystko sprawdzając - a i tak wychodzą czasem "kwiatki" w produktyzacji.

Drudzy idą na ilość - wystawiając hurtowo aukcje, bez sprawdzania ich. A jak działa katalog Allegro - wszyscy sprzedający to wiedzą.

Gdybym ja miał taką sytuację, a opis przedmiotu byłby zgodny z wysłanym zamówieniem - poprosiłbym klienta o odesłanie towaru do reklamacji, rozpatrzyłbym pozytywnie i oddał kasę. 

Jednak ocena ok. 95% powinna być zastanawiająca dla sprzedawcy - coś trzeba z tym zrobić. 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów