Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Potrzebuję pomocy bardziej doświadczonych kolegów.
Jesteśmy sklepem mamy wystawione ponad 4 tysiące aukcji za pomocą Beaselinkera.
Kupujący zamówił Intercom motocyklowy ( w parametrach automatycznie ustawiło się że intercom jest na dwa kaski ) - jednak jest na jeden . Kupujący otwiera dyskusje że brakuje produktu - nie chce zwrotu gotówki.
Czy może ktoś się podzielić radą jak to rozwiązać ? Czy jedyne rozwiązanie to wysłać drugi Intercom ??
Dzięki za podpowiedzi 🙂
@ITSlawno masz 2 opcje
1. jak napisałeś .....wysłać
2. zwrócić kasę i zerwać negatywa
Beaselinker .... hmmm to fajna sprawa , ale w połączeniu z katalogiem allegro potrafi dać d.....y
Rozwiązać i zapomnieć, kasy nie chce więc zostaje strata, możesz także wojować i nie wiadomo jak się skończy, może np: dać mu rekompensatę i wówczas może obciążyć i tak Ciebie.
@ITSlawno poproś w dyskusji o odesłanie na reklamację, uznaj i oddaj kasę tak jak robi to allegro 🙂 to jest nic innego jak reklamacja i tak to rozpatruj, możesz też dosłać brakującą rzecz, decyzja nalezy do Ciebie 🙂
@kostas11 owszem , może tak zrobić i będzie to zgodne z prawem tylko jesty jeden problem JAKOŚĆ !! , średnia ocen autora wątku zbliża się do 95% przy ogólnej liczbie wystawionych ok 70 , pozostałych parametrów jakości nie znam ,ale jeśli są na zbliżonym poziomie jak skala ocen to negatyw do tej transakcji zakończy się nałożonym przez allegro ograniczniem na konto @ITSlawno
No cóż.... jedni idą na jakość - wystawiają po kilkaset aukcji ręcznie, wszystko sprawdzając - a i tak wychodzą czasem "kwiatki" w produktyzacji.
Drudzy idą na ilość - wystawiając hurtowo aukcje, bez sprawdzania ich. A jak działa katalog Allegro - wszyscy sprzedający to wiedzą.
Gdybym ja miał taką sytuację, a opis przedmiotu byłby zgodny z wysłanym zamówieniem - poprosiłbym klienta o odesłanie towaru do reklamacji, rozpatrzyłbym pozytywnie i oddał kasę.
Jednak ocena ok. 95% powinna być zastanawiająca dla sprzedawcy - coś trzeba z tym zrobić.