anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przywrócenie cen produktów sprzed 2 dni

vwaudipartner
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Przez niepoprawną synchronizację z zewnętrznym sklepem pozmieniało ceny setek produktów posiadających tę samą sygnaturę. Czy są w stanie Państwo doradzić jak przywrócić ceny sprzed 2 dni? Ewentualnie proszę o informację jak można najlepiej podejść do rozwiązania takiego problemu. Niestety nie mamy nigdzie kopii cen wystawianych przez nas produktów.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@vwaudipartner w zakładce "Mój Asortyment" możesz grupowo zmienić ceny w swoich ofertach.  Możesz wybrać tam stała cenę dla wszystkich wybranych ofert lub określić podniesienie albo obniżenie ceny o konkretną kwotę lub procent kwoty.

Niestety nie mamy możliwości, aby technicznie przywrócić stare ceny w Twoich ofertach. Błąd wystąpił przez błędną integrację z zewnętrznym systemem, więc jedyne co mogę Ci zaproponować to kontakt z obsługą tego narzędzia, bo być może oni mają jakaś opcję, aby to odkręcić. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów