Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Przez niepoprawną synchronizację z zewnętrznym sklepem pozmieniało ceny setek produktów posiadających tę samą sygnaturę. Czy są w stanie Państwo doradzić jak przywrócić ceny sprzed 2 dni? Ewentualnie proszę o informację jak można najlepiej podejść do rozwiązania takiego problemu. Niestety nie mamy nigdzie kopii cen wystawianych przez nas produktów.
@vwaudipartner w zakładce "Mój Asortyment" możesz grupowo zmienić ceny w swoich ofertach. Możesz wybrać tam stała cenę dla wszystkich wybranych ofert lub określić podniesienie albo obniżenie ceny o konkretną kwotę lub procent kwoty.
Niestety nie mamy możliwości, aby technicznie przywrócić stare ceny w Twoich ofertach. Błąd wystąpił przez błędną integrację z zewnętrznym systemem, więc jedyne co mogę Ci zaproponować to kontakt z obsługą tego narzędzia, bo być może oni mają jakaś opcję, aby to odkręcić.