Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, pytam tutaj bo obsługa Waszego czatu woła o pomstę do nieba - najpierw trzeba czekać 2.5 godziny na odpowiedź - która okazuje się nie na temat - a potem rozłączają się po 30 min (fajnie że ja musiałem czekać 4 razy dłużej...) i nie ma jak kontynuować konwersacji mailowo.
Mam nadzieję, że tu będzie lepiej.
Mam raport jakości sprzedawcy gdzie mam 5 wpisów (załącznik zdjęcie), które podobno zaniżają nam metrykę terminowej wysyłki. W tych wpisach mam zadeklarowane "natychmiast" - ale jako żywo nie posiadamy produktów z deklaracją "natychmiast".
Ponadto, mamy tylko 40 procent w terminowym odpowiadaniu, ale odpowiadamy zawsze w max kilka minut - a w raporcie widać pusty excel, czyli wygląda na to że nikt nie zadawał pytań - i dlatego tracimy 60 procent?
Przez te 2 rzeczy tracimy supersprzedawcę, i to tuż przed sezonem świątecznym.
Proszę o szybką odpowiedź,
Pozdrawiam
1. wysortuj w asortymencie oferty z czasem ,, natychmiast
2. do 60 pkt otrzymujesz za czas odpowiedzi na pytania , nie ma pytań to nie mai pkt .
😁
tylko nie mów ,że to **piiip**yczne bo wszyscy o tym wiemy ,samo allegro też wie , tylko twierdzi , że jest wszystko w porządku .
baaa, nawet nie możesz użyć słowa dosadnie odzwierciedlającego to co tu się dzieje bo jak widzisz od razu moderują
@Tilt_Holding numery zamówień, które tu pokazałeś są ucięte, ale sprawdziłam przykładowe zamówienie 08345c20-a037-11f0-9d66-3d00eb1ccfed z oferty 15149128910 i masz tam ustawioną wysyłkę tego samego dnia do godz. 11. Zamówienie zostało złożone 3.10.2025, a nadanie pochodzi z 06.10.2025. Dlatego tracisz punkty w tej miarach.
Jeśli chodzi o odpowiedzi na pytania to masz odpowiednio 40 pkt. (miara terminowe odpowiedzi) oraz 45 pkt. (średni czas odpowiedzi), więc w tym aspekcie wszystko jest w najlepszym porządku.
Widziałem te zamówienia w raporcie, ale powtarzam, nie mamy ani jednego produktu ustawionego na ten sam dzień
a jeżeli jakieś istnieją, to proszę o pokazanie mi który produkt, plus jakieś źródło inne niż raport (moim zdaniem raport jest błędny).
Co do średniego czasu odpowiedzi, mam 45 punktów na 100, i losową liczbę 14 godzin wziętą znikąd - a raport z tej metryki jest pusty - chcielibyśmy mieć 100 skoro tak dużo pracy wkładamy żeby odpowiadać na czas
@Tilt_Holding pokaż mi proszę w takim razie ustawienia wysyłki, które widzisz dla oferty 15149128910.
@Tilt_Holding dziękuję, ale to jest ucięty zrzut, na którym nie widać jakiej oferty dotyczy.
@Tilt_Holding Wiesz ,że przy kumulacji zdarzeń deklaracja wysyłki 1 dzień z godziną graniczną może być potraktowana jako wysyłka natychmiastowa czyli do nadania w dniu zakupu ?
@_HolaOla_ jak widać, jest 1 dzień w tym produkcie, a w samej transakcji też jest 1 dzień, ale policzyło jako ten sam dzień - coś u Was w systemie jest zepsute
@Tilt_Holding jak Masz ustawioną godzinę graniczną to tak wyliczy , nic nie jest zepsute , to tak działa , nie wyrabiasz się to ustaw dla wszystkich ofert 2 dni i zapomnij o sprawie
Zamówienie nie było nawet blisko daty granicznej, a ustawienie 2ch dni psuje z kolei inną metrykę. Poczekam na odpowiedź od @_HolaOla_
@Tilt_Holding nie mogę odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ przesyłasz tutaj ucięte zrzuty, które uniemożliwiają mi jakiekolwiek zweryfikowanie godzin granicznych w tej ofercie.
Te forum jest widoczne publicznie, wycinam co się da ze screenshotów. A nawet jakbym nie wycinał to mój screenshot jest tylko informacyjny, żeby zweryfikować cokolwiek musisz sprawdzić w Waszym systemie, przecież taki screenshot da się łatwo podrobić.
Nie możesz przekazać sprawy do działu IT? Wrzucić ticket na jire czy co tam używacie?
@Tilt_Holding dla przykładowej oferty 15149128910 masz ustawioną godzinę graniczną wysyłki tego samego dnia na 11:00 (InPost). Dlatego też przy ustawieniu ogólnym deklaracji na 1 dzień jest oczekiwana wysyłka w tym samym dniu. Zamówienie 08345c20-a037-11f0-9d66-3d00eb1ccfed zostało złożone o 10:59, więc przed godziną graniczną i w związku z tym powinno zostać nadane tego samego dnia. Nie ma tu błędu, jakość została policzona poprawnie zgodnie z ustawieniami.
Mam w ustawieniach oferty wyraźnie ustawione 1 dzień na wysyłkę, i teraz mówicie mi że jest jakieś jeszcze inne ustawienie które nadpisuje te ustawienie? 1 dzień to jest 1 dzień, 24h a nie "czas od teraz do godziny 11:00".
Dodatkowo, zupełnie nie odnieśliście się do 2giego problemu, z 45 punktami za 100 za odpisywanie w terminie.
@Tilt_Holding no niestety jest i nazywa się godzina graniczna
Jeśli chodzi o twoje pytanie dotyczące miary ,,czas odpowiedzi na pytania ,, to w tym przypadku system odejmuje Ci z puli 100 pkt. proporcjonalnie do czasu jaki ,, pytacz ,, 😁 czekał na odpowiedź z twojej strony , punkty lecą w dół jeśli średni czas odpowiedzi jest ,,dłuszszy,,🤣 jak 1H
Tylko że nikt na nic nie czekał - w raporcie z tej miary jest pusty plik excel
@Tilt_Holding "Jeśli w ostatnich 30 dniach nie masz pytań od klientów i wiadomości w Dyskusjach, nie dostaniesz punktów w tej mierze. "
Tabela wysyłek tego samego dnia nie sprawdziła się. Najwyższy czas to zmienić. Sprzedawca powinien deklarować ile czasu potrzebuje na spakowanie, jest w ofertach parametr czas wysyłki, tylko trzeba go zrobić dokładnym co do minuty. Resztę system może wyliczyć z tabeli czasów granicznych dla poszczególnych kurierów i będzie dokładnie wiadomo czy to Sprzedawca nawalił czy kurier. Będzie można podać precyzyjne czasy realizacji zamówień. Proste i logiczne. Tyle razy była postulowana ta zmiana!