anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie o jakość wysyłki

Tilt_Holding
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry, pytam tutaj bo obsługa Waszego czatu woła o pomstę do nieba - najpierw trzeba czekać 2.5 godziny na odpowiedź - która okazuje się nie na temat - a potem rozłączają się po 30 min (fajnie że ja musiałem czekać 4 razy dłużej...) i nie ma jak kontynuować konwersacji mailowo.

Mam nadzieję, że tu będzie lepiej.

Mam raport jakości sprzedawcy gdzie mam 5 wpisów (załącznik zdjęcie), które podobno zaniżają nam metrykę terminowej wysyłki. W tych wpisach mam zadeklarowane "natychmiast" - ale jako żywo nie posiadamy produktów z deklaracją "natychmiast".

Ponadto, mamy tylko 40 procent w terminowym odpowiadaniu, ale odpowiadamy zawsze w max kilka minut - a w raporcie widać pusty excel, czyli wygląda na to że nikt nie zadawał pytań - i dlatego tracimy 60 procent?

Przez te 2 rzeczy tracimy supersprzedawcę, i to tuż przed sezonem świątecznym.

Proszę o szybką odpowiedź,
Pozdrawiam

Tilt_Holding_0-1760434527267.png

 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

1. wysortuj w asortymencie oferty z czasem ,, natychmiast 

2. do 60 pkt otrzymujesz za czas odpowiedzi na pytania , nie ma pytań to nie mai pkt .

😁

tylko nie mów ,że to **piiip**yczne bo wszyscy o tym wiemy  ,samo allegro też wie , tylko twierdzi , że jest wszystko w porządku .

baaa, nawet nie możesz użyć słowa dosadnie odzwierciedlającego to co tu się dzieje bo jak widzisz od razu moderują 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Tilt_Holding numery zamówień, które tu pokazałeś są ucięte, ale sprawdziłam przykładowe zamówienie 08345c20-a037-11f0-9d66-3d00eb1ccfed z oferty 15149128910 i masz tam ustawioną wysyłkę tego samego dnia do godz. 11. Zamówienie zostało złożone 3.10.2025, a nadanie pochodzi z 06.10.2025. Dlatego tracisz punkty w tej miarach. 

Jeśli chodzi o odpowiedzi na pytania to masz odpowiednio 40 pkt. (miara terminowe odpowiedzi) oraz 45 pkt. (średni czas odpowiedzi), więc w tym aspekcie wszystko jest w najlepszym porządku. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Tilt_Holding
#9 Pomysłodawca

Widziałem te zamówienia w raporcie, ale powtarzam, nie mamy ani jednego produktu ustawionego na ten sam dzień 

Tilt_Holding_0-1760436984649.png


a jeżeli jakieś istnieją, to proszę o pokazanie mi który produkt, plus jakieś źródło inne niż raport (moim zdaniem raport jest błędny).


Co do średniego czasu odpowiedzi, mam 45 punktów na 100, i losową liczbę 14 godzin wziętą znikąd - a raport z tej metryki jest pusty - chcielibyśmy mieć 100 skoro tak dużo pracy wkładamy żeby odpowiadać na czas

Tilt_Holding_1-1760437092059.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Tilt_Holding pokaż mi proszę w takim razie ustawienia wysyłki, które widzisz dla oferty 15149128910. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Tilt_Holding
#9 Pomysłodawca

Tilt_Holding_0-1760438217561.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Tilt_Holding dziękuję, ale to jest ucięty zrzut, na którym nie widać jakiej oferty dotyczy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Tilt_Holding
#9 Pomysłodawca

Tilt_Holding_0-1760439199296.png

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Tilt_Holding Wiesz ,że przy kumulacji zdarzeń deklaracja wysyłki 1 dzień z godziną graniczną może być potraktowana jako wysyłka natychmiastowa czyli do nadania w dniu zakupu ?

oznacz moderatorów

Tilt_Holding
#9 Pomysłodawca

@_HolaOla_ jak widać, jest 1 dzień w tym produkcie, a w samej transakcji też jest 1 dzień, ale policzyło jako ten sam dzień - coś u Was w systemie jest zepsute

Tilt_Holding_0-1760441412528.png

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Tilt_Holding jak Masz ustawioną godzinę graniczną to tak wyliczy , nic nie jest zepsute , to tak działa , nie wyrabiasz się to ustaw dla wszystkich ofert 2 dni i zapomnij o sprawie 

oznacz moderatorów

Tilt_Holding
#9 Pomysłodawca

Zamówienie nie było nawet blisko daty granicznej, a ustawienie 2ch dni psuje z kolei inną metrykę. Poczekam na odpowiedź od @_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Tilt_Holding nie mogę odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ przesyłasz tutaj ucięte zrzuty, które uniemożliwiają mi jakiekolwiek zweryfikowanie godzin granicznych w tej ofercie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Tilt_Holding
#9 Pomysłodawca

Te forum jest widoczne publicznie, wycinam co się da ze screenshotów. A nawet jakbym nie wycinał to mój screenshot jest tylko informacyjny, żeby zweryfikować cokolwiek musisz sprawdzić w Waszym systemie, przecież taki screenshot da się łatwo podrobić.

Nie możesz przekazać sprawy do działu IT? Wrzucić ticket na jire czy co tam używacie?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Tilt_Holding dla przykładowej oferty 15149128910 masz ustawioną godzinę graniczną wysyłki tego samego dnia na 11:00 (InPost). Dlatego też przy ustawieniu ogólnym deklaracji na 1 dzień jest oczekiwana wysyłka w tym samym dniu. Zamówienie 08345c20-a037-11f0-9d66-3d00eb1ccfed zostało złożone o 10:59, więc przed godziną graniczną i w związku z tym powinno zostać nadane tego samego dnia. Nie ma tu błędu, jakość została policzona poprawnie zgodnie z ustawieniami. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Tilt_Holding
#9 Pomysłodawca

Mam w ustawieniach oferty wyraźnie ustawione 1 dzień na wysyłkę, i teraz mówicie mi że jest jakieś jeszcze inne ustawienie które nadpisuje te ustawienie? 1 dzień to jest 1 dzień, 24h a nie "czas od teraz do godziny 11:00".

Dodatkowo, zupełnie nie odnieśliście się do 2giego problemu, z 45 punktami za 100 za odpisywanie w terminie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Tilt_Holding no niestety jest i nazywa się godzina graniczna

Jeśli chodzi o twoje pytanie dotyczące miary ,,czas odpowiedzi na pytania ,, to w tym przypadku system odejmuje Ci z puli 100 pkt. proporcjonalnie do czasu jaki ,, pytacz ,, 😁 czekał na odpowiedź z twojej strony , punkty lecą w dół jeśli średni czas odpowiedzi jest ,,dłuszszy,,🤣 jak 1H

oznacz moderatorów

Tilt_Holding
#9 Pomysłodawca

Tylko że nikt na nic nie czekał - w raporcie z tej miary jest pusty plik excel

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Tilt_Holding  "Jeśli w ostatnich 30 dniach nie masz pytań od klientów i wiadomości w Dyskusjach, nie dostaniesz punktów w tej mierze. "

oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel

Tabela wysyłek tego samego dnia nie sprawdziła się. Najwyższy czas to zmienić. Sprzedawca powinien deklarować ile czasu potrzebuje na spakowanie, jest w ofertach parametr czas wysyłki, tylko trzeba go zrobić dokładnym co do minuty. Resztę system może wyliczyć z tabeli czasów granicznych dla poszczególnych kurierów i będzie dokładnie wiadomo czy to Sprzedawca nawalił czy kurier. Będzie można podać precyzyjne czasy realizacji zamówień. Proste i logiczne. Tyle razy była postulowana ta zmiana!

oznacz moderatorów