Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jak to możliwe, że klient może wygenerować zwrot zamówienia:
- zanim paczka zostanie nadana (list przewozowy wygenerowany)
- chwilę po tym jak paczka została nadana w paczkomacie.
Oba przypadki miałem z klientami całkiem niedawno.
Pierwsze jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale opcja druga??
W opcji 2 klient oczywiście blokuje towar na kilka dni, ponieważ paczka nadana musi się przejechać tam i spowrotem. Pół biedy jeśli dogada się z klientem, ten od razu odbierze i nada zwrot. W przeciwnym, razie paczka dodatkowo poleży sobie gratis dwa dni w paczkomacie. Oczywiście oprócz straty czasu jest też ryzyko, że towar ulegnie uszkodzeniu w transporcie. Strata spada na sprzedającego, bo co to klienta obchodzi? Zgłosił zwrot i tyle. Bo mu się odwidziało, bo się pomylił bo nie chce, bo naprawił i już nie potrzebuje... Przemyślcie Państwo tą opcję, bo dba o klienta - ok - tak jak my. Natomiast sprzedającemu robi bezmyślną krzywdę.
Ponieważ to jet traktowane jak odstąpienie od umowy zakupu(zwrot) a wg prawa kupujący może w każdej chwili odstąpić od umowy zakupu, w wyznaczonym terminie 14dni najczęściej o ile nie ustawi sprzedający inaczej.
Superancko... 🙏
Czego chcesz od allegro ,Ustawodawca dopuszcza zgłoszenie rezygnacji przez konsumenta w dowolnym czasie ,proponuję flagę , parę fajerwerków lub ze dwie opony i protest pod sejmem na Wiejskiej w Warszawie , możesz wziąć pod uwagę blokadę dróg .
I po co tak agresywnie? Wystarczyła pierwsza część odpowiedzi.
@Mercantiva niestety moze sie rozmyślić w kazdym momencie ale tobie wolno obciążyć go kosztami powrotu tej paczki bo to on się nie wywiazał z umowy i nie odebrał. Czyli jeśli tobie przewoźnik policzy za tą paczkę ty zmniejszasz kwotę zwrotu o tę sumę.