Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prowadzę sprzedaż dosyć niszowych , hobbystycznych drobiazgów. Plagą jest że ludzie w pytaniach o przedmiot zaczeli traktować mnie jako darmowy helpdesk totalnie nie związany ze sprzedawanymi przeze mnie urządzeniami i nie na ich temat. A z tego co widze to mój rating w allegro spada jak nie odpowiem na pytanie o przedmiot w określonym czasie . Mimo że pytanie jest totalnie nie związane z przedmiotem ? Da sie coś z tym zrobić ?
nic się nie da zrobić. Mnie też pytają o wszystko i o nic. A niekiedy jak jestem miły to namolny klient potrafi mnie nękać pytaniami kilka godzin. Nie ma na to złotego środka. Nie odpisywać źle, odpisywać czasami jeszcze gorzej 🙂
@eightbitclone2 a hitem są ludziska, którzy potrafią przez telefon kupując część do samochodu opowiadać historię swojego życia, historię auta, jakieś anegdoty z dawnych czasów, wspominki ze studiów i wojska. Czasami mam wrażenie, że to jakiś telefon zaufania a nie konkretne zakupy 🙂
Przez telefon to pół biedy, też to mam, sobota 7 rano , niedziela , też dzwonią, cały dzień ale trudno, sprzedaje no to pogadam i to mi nie wpływa na wydajność z hektara... oprócz zmęczenia. Ale sprzedaje hobbystyczne rzeczy, w pełni to rozumiem, jak ktoś dzwoni czy pisze w temacie to żaden problem,często nawet fajnie jest pogadać.
Chodzi mi o wiadomości, pytania które są kompletnie nie związane z tematem aukcji, moim profilem działalności a odpowiedzieć trzeba bo inaczej polecą punkty karne.
@eightbitclone2 no cóż wiedza w dzisiejszych czasach jest bardzo cenna. Ja na aukcji piszę, że służę radą i pomocą. Jak zadzwoni mój klient i poprosi o radę, nie ma problemu. Ale niestety są takie przypadki, że ktoś kupi u konkurencji, a do mnie dzwoni po poradę jak zamontować ,wymienić, naprawić itp. To już trochę denerwujące. Jak mam czas i dobry dzień to pomagam, ale jak wstanę lewą nogą to gonię takich cwaniaczków 🙂
No tak 😉 Ale tak jak tłumacze, allego ma swoje statystyki co próbuje wytłumaczyć. Sprzedaje płyte z kamienia. Pytanie do aukcji jest , "czy ten router to ma antenkę" . Nie odpowiadam bo co tu odpowiedzieć ? Allegro mi w rankingu odejmuje punkty za brak odpowiedzi na to pytanie.
@eightbitclone2 niestety tak to działa - też mi odejmują za brak odpowiedzi, ale nie ma się tym co przejmować, bo oni i tak wymyślą zaraz jakiś nowy parametr z kosmosu 🙂
"Oj, przykro mi, ale absolutnie się na tym nie znam, tylko sprzedaję" I po takiej odpowiedzi przestają zawracać rzyć.
dlatego ja już nie sprzedaję Twojego asortymentu
jak i części komputerowych do pc z lat 1994-2004
milion pytań zakończonych czy oddam za 5zł
w sklepie stacjonarnym dyskusję kończy zdanie, że możemy przygotować dowolny towar ale Kupujący płaci za czas pracy specjalisty z kilkudziesięcioletnim stażem, który nie jest tani
zdarzają się fajne akcje jak naprawy komputerów sterujących produkcją np z kartami hercules czy karuzelą z płytą z szyną eisa
przy sprzedaży internetowej gdy nie wiemy kto siedzi po drugiej stronie internetu nie bawimy się w takie coś
zrobiłem obecnie wyjątek i już go żałuję - przygotowaliśmy ofertę z jednym najbardziej poszukiwanym towarem obecnie (poza maseczkami i środkami do dezynfekcji)
czyli kamerami internetowymi - każdy model został sprawdzony czy działa z windows 10
znając realia napisaliśmy, że nie jest to towar dla każdego, wymaga znajomości konfiguracji
a wysyłając go dodaliśmy, duże informacje, że Kupujący odpowiada za stan towaru
- efekt zakupy przez dyletantów, dużo zwrotów, zniszczone opakowania i itp
całe szczęście, że pracownicy odciągnęli mnie od gablot z kamerami do windows 98 i xp