anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Czekamy na potwierdzenie weryfikacji konta, możesz sprawdzić status w ustawieniach wypłat"

sklepsmlxl
#7 Wielbiciel#

Dzień Dobry, problem w tym, że w ustawieniach wpłat PayU jest rzekomo aktywne. Zakładam, że trzeba jeszcze czekać trochę dłużej, ale jeżeli można wiedzieć, to ile?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Skoda_Tomczesci
#7 Wielbiciel#

ja już czekam tydzien - a powiedziano miz że nawet do 3 tygodni ....bez komentarza

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepsmlxl sprawdziłam to i masz wstrzymane wypłaty od PayU, ponieważ przelew weryfikacyjny do tego operatora był wysłany z innego konta bankowego niż to, które jest podane w ustawieniach wypłat. Podałaś konto o końcówce 0001, a przelew dostaliśmy z konta kończącego się na 0273. Powinnaś  jeszcze raz wygenerować dane do wypłat klikając "Przejdź do banku" przy ustawieniach operatora PayU i zrobić na nie przelew z prawidłowego konta bankowego.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów