anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Czekamy na Twój przelew do PayU (1,01 zł)"

cizinec_cz
#7 Wielbiciel#

"Czekamy na Twój przelew do PayU (1,01 zł)".

Taki oto komunikat otrzymałem przy próbie wypłaty środków z PayU. Nie zmieniałem żadnych ustawień wypłat ani żadnych danych. Przy wprowadzaniu systemu PayU było powiedziane, że weryfikacja za pomocą przelewu jest jednorazowa. Korzystam z PayU już ładnych kilka lat, teraz nagle ni z gruszki ni z pietruszki mam się znów weryfikować? W jakim celu? O co tu biega? Dziękuję za podpowiedź.

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

Ziolko39
#21 Demiurg#

@cizinec_cz Co jakiś czas weryfikują.

oznacz moderatorów

cizinec_cz
#7 Wielbiciel#

wpisz zwrot "Czekamy na Twój przelew do PayU (1,01 zł)" do gugla, to otrzymasz co najmniej dziesięć ostrzeżeń, że to oszustwo i żeby niczego nie wpłacać...

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cizinec_cz Cześć. Operator musi dokończyć proces reweryfikacji Twojego konta - w tym celu wykonaj przelew w wysokości 1,01 zł na konto bankowe PayU. Oczywiście kwota ta zostanie zwrócona. 

oznacz moderatorów

cizinec_cz
#7 Wielbiciel#

Mi nie chodzi o kwotę, ale o sam fakt konieczności takiej weryfikacji po kilku latach. Co więcej - z PayU korzystam na bieżąco, dziś przez PayU regulowałem opłaty za październik. Operator nie widzi tego, że konto jest aktywne i skąd przychodzi przelew?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cizinec_cz niestety nie, do ponownej weryfikacji potrzebny będzie kolejny przelew (zlecisz go z zakładki Ustawienia wypłat)

oznacz moderatorów

cizinec_cz
#7 Wielbiciel#

Ewidentnie coś tu nie gra. Po kliknięciu w "możesz  przejść do banku", pojawił się ekran "przejdź do płatnosci.pl", a nastepnie od razu "dziękujemy za przesłanie formularza ze zmianami danych", choć żadnego formularza nie wysyłałem. Przekierowania do banku nie było.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Zgadza się, też w pewnym momencie zgłupiałam.

oznacz moderatorów

cizinec_cz
#7 Wielbiciel#

a ja za trzydziestym czwartym podejściem wygrałem szablon przelewu tradycyjnego zamiast przekierowania do banku, nawet wypełniony 🙂

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

To ja byłam lepsza. Od razu wydrukowałam wypełniony druk przelewu i " przeklepałam  " znak po znaku do przelewu elektronicznego.

Ale nie to mnie wk....wia. Czy nie można tego zrobić w cywilizowany sposób? Wysłać do człowieka @ z informacją że " ze względu na wzgląd " do dnia ....... należy na adres @ lub rzeczywisty wysłać kopie niżej wymienionych dokumentów oraz dokonać przelewu z rachunku zarejestrowanego w Allegro jako rachunek do wypłat, na kwotę ......zł na podany numer konta. W razie niedotrzymanuia terminu wypłata środków z konta zostanie zawieszona do czasu zweryfikowania podanych informacji co może potrwać 5, 10, 20 czy 100 dni albo jeszcze więcej.

A my dowiadujemy się o tym w najgorszy z mozliwych sposobów. Przy kasie kiedy chcemy je podjąć.

oznacz moderatorów

cizinec_cz
#7 Wielbiciel#

@cztery_bez_atu O, to! Dokładnie to! Dobrze gadasz! Piwa Ci dać! A tak, zamiast cywilizowanego rozwiązania dostajemy tajemnicze "Czekamy na Twój przelew za 1,01 PLN". Czekajcie sobie, bo ja teraz akurat czekam na autobus i nic nie wiem o tym, że komuś wiszę złotówę z hakiem. To nawet żul, jak jest w potrzebie, potrafi ładnie wyartykułować jakieś "Kierowniku, poratuj złotóweczką do flaszki"...

oznacz moderatorów

deejay_221
#7 Wielbiciel#

Pani moderatorko, ja dokonałem takiego przelewu w sobotę(12.10.2022) i do dnia dzisiejszego nie mam odblokowanego konta PayU? Dlaczego? Powinno to być zaksięgowane w pierwszym dniu roboczym.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@deejay_221 Skontaktuję się z Operatorem w Twojej sprawie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

deejay_221
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, czekam na odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@deejay_221 Dziękuję za cierpliwość, wypłaty są już aktywne

oznacz moderatorów

deejay_221
#7 Wielbiciel#

też takie coś dostałem, przelałem w sobotę, zapewniono mnie na na czacie że do wtorku będę miał odblokowane konto PayU. Najzabawniejsze jest w tym to że konto przelewy24 mam dalej aktywne i większą część pieniędzy do wypłat, a konto PayU które weryfikowałem już kilka razy jest w trakcie weryfikacji dopóki nie zostanie zaksięgowane te 1,01 zł. Więc te PayU blokuje całe wypłat z allegro

oznacz moderatorów

deejay_221
#7 Wielbiciel#

W każdym razie, zmieniłem dostarczenie przedmiotów do 16 dni i nie mam zamiaru wysyłać żadnych przedmiotów sprzedanych dopóki moje konto PayU nie będzie odblokowane. 

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Co za archaiczna metoda weryfikacji, jakieś wpłaty i przekierowania.  Skąd mamy wiedzieć że ktoś nie chce nam "zreperować" konta? I jak odzyskać teraz pieniądze?

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Proponuję przed wpłatą należności za usługi Allegro również zażądać " reweryfikacji "  i wstrzymać  wpłatę do czasu jej dokonania. Ale to musiało by zrobić przynajmniej 50% sprzedających.

oznacz moderatorów