Ręczna zmiana statusu zamówienia a powiadomienia

belhouse
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2022
10:54
Czy ktoś wie, czy przy ręcznej zmianie statusu zamówienia na "WYSŁANE" wysyłane jest powiadomienie o przesyłce? Chodzi mi o sytuację kiedy nie mam abonamentu, a numer paczki jest już wpisany, np. ze Smart. Mam takie zamówienia, w których paczki już zostały odebrane, a status ciągle "Nowe" i nie chcę żeby klienci dostali po czasie takiego maila.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ROLL4LIFE_PL
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-12-2023
12:24
moderatorzy widze, że się nie interesują tematem
oznacz moderatorów

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-12-2023
12:27
@ROLL4LIFE_PL A masz jakiś przykład takiego zamówienia? Informacje widoczne dla Klienta są nam przekazywane przez Przewoźnika na podstawie numeru paczki i prawidłowo przekazanego adresu mejlowego
oznacz moderatorów