Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,otrzymalem wlasnie telefon od klienta ktory zakupil w kwietniu bielizne,poprostu slipy i przelezaly mu 5 miesiecy i dzis stwierdzil ze sa niezgodne z opisem/za male i chce oddac.Gdy podwazylem ten fakt powiedzial ze ma prawo chocby z tytulu rekojmi. Co moge zrobic w takiej sytuacji? Poi tylu miesiacach to nie wiem czy to wogole moj towar jak patrze na zdjecie jakie mi przeslal,juz poprostu takich nie mam w ofercie
mdrogeria Bardziej prawdopodobne to zakup na prezent dla drugiej połówki. Zanim gacie dotarły do kupującego doszło do rozstania. Majty przeleżały w szafie 5 miesięcy czekając na ponowny związek. "Nowa" druga połówka się pojawiła ale niestety - nowy tyłek już nie ten sam co poprzedni :-):-):-)
@Vryko przez 5 miesięcy rozmiar może sam poszybować ostro w górę😁
nie dyskutuj z Kupującym - czekaj na jego wypociny w reklamacji - może sam się
podłoży i będzie można tą reklamację spokojnie odrzucić
jeżeli kupił rozmiar xl a otrzymał s to nic nie zrobisz
ale jeżeli kupił i otrzymał xl i nie weszły mu na tyłek to można odrzucić tą reklamację
oczywiście opis oferty jest ważny
xl na tyłek amerykański polski lub chiński to może być inny rozmiar
Pytanie zasadnicze: Jakie to były gacie? Lateksowe, ze skóry, bawełniane, z zamkiem , bez zamka itp 🙂 🙂 🙂 Bo to rozmiarówkę stawia zupełnie w innym świetle. Gacie ze skóry są zdecydowanie mniej podatne na rozciąganie i o tym samym rozmiarze co bawełniane mogą ciężej wchodzić na tyłek 🙂 🙂 Klient może odczuwać też pewien dyskomfort związany z noszeniem takowych 🙂 🙂