Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem jak ten case się zakończy, ale jest ryzyko, że za sprawą Allegro, klient otrzyma podwójny zwrot.
Oto fakty
1. Klient anulował transakcję jeszcze przed wysyłką.
2. Allegro powiadomiło mnie, że nie może dokonać zwrotu bo brak środków na moim koncie, by zwrócić i wskazało na inną opcje zwrotu, w tym bezpośrednio klientowi.
3. Odszukałem w szczegółach transakcji nr konta bankowego klienta i dokonałem przelewu na ten rachunek podając w tytule nr zwrotu.
4. Przelew był w ramach tego samego banku - klient otrzymał środki natychmiast
5. Powiadomiłem niezwłocznie mailem klienta o dokonaniu zwrotu środków
6. Allegro (chyba ich bezduszny, informatyczny automat) nadal wysyła mi mail, że nadal brak środków, by zwrócić klientowi.
7. Co to oznacza, że jak środki ze sprzedaży innych aukcji się pojawią, to Allegro prześlę powtórnie środki klientowi, a klient zrobi na tym deal miesiąca?
To co jest mocno wkurzające, to brak prostego kontaktu w tych sprawach z Allegro, a jeśli jest to go nie wypatrzyłem!
Czyżby Allegro zainwestowało jedynie w system informatyczny i brak u niego ludzi, którzy reagują na takie proste problemy?
Wystarczyło po prostu stworzyć prostą bramkę z informacją, że przelew dokonany ze strony sprzedającego na rzecz kupującego i gdzie można dołączyć potwierdzenie przelewu, jako dowód.
Do tego nie trzeba pośrednictwa PAY U, skoro banki doskonale sobie z tym radzą!
Czy ktoś miał już podobny case i ma wiedzę co z tym dalej robić?
Bardzo źle się stanie jeśli klient otrzyma podwójną płatność i będę musiał jego albo Allegro ścigać, za nieuzasadniony zwrot środków, a jeśli polubownie się nie da to ścigać prawnie przy wykorzystaniu aparatu ścigania (Policja i Prokuratura)
Będę wdzięczny za podpowiedź jak opanować ten chaos.
@eguru W przypadku, gdy nie masz środków na AF, a zwrot został zlecony, wystarczy odczekać 24 godziny, a zostanie on anulowany (i dopiero wtedy zwracać klientowi bezpośrednio na konto bankowe).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@eguru Ale jaki chaos? Czytaj artykuły Pomocy.
Możesz kliknąć [Tak, zwróć wpłatę]. Spróbujemy pobrać kwotę zwrotu z Twoich dostępnych środków w ciągu 24 godzin. Jeśli w tym czasie w Twoim Allegro Finanse pojawi się potrzebna kwota, zwrot wykonamy automatycznie i poinformujemy Cię o tym w e-mailu.
Jeśli po 24 godzinach w Allegro Finanse nadal nie będzie wystarczających środków do wykonania zwrotu, zostanie on anulowany.
Na samym dole artykułu masz kontakt do Allegro w tej sprawie.
Jeśli jest tak jak twierdzisz, to wystarczy nic nie sprzedać na Allegro, by Allegro nie miało moich środków, aby Allegro odpuściło chęć ponownego wysyłania środków, skoro zostały one już wczoraj zwrócone klientowi bez pośrednictwa PAY U czy Allegro?
Czyli mam odczekać jeszcze jeden dzień i Allegro nie wpadnie na pomysł, aby jednak mimo wszystko wysłać klientowi środki ponownie, bo jego bezduszny system uznaje zwrot jedynie za pośrednictwem PAY U.
Notabene klient dostał środki ode mnie od razu z racji posiadania rachunku w tym samym banku.
Po 24 godzinach od zlecenia zwrotu środków przez Allegro Finanse, zlecenie zostaje automatycznie anulowane, o ile w tym czasie na saldzie AF nie pojawią się pieniądze. Jeśli się pojawią, zwrot przez AF zostanie zrealizowany.