anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reakcja Allegro na łamanie regulaminu

Client:79593538
#9 Pomysłodawca#

Witam.  Chciałbym Was zapytać czy spotkaliście się już z sytuacją, która za chwilę opisze i czy macie wiedzę gdzie jeszcze można zgłosić problem oprócz cudownego kontaktu poprzez formularz.

Na Allegro jestem sprzedawca od 18 lat. Od ponad roku jedna firma z konkurencji nie dostosowała swoich ofert do regulaminu a mianowicie we wszystkich opisach produktu są zamieszczane zdjęcie innych oferowanych produktów, jest podawany nr kontaktowy, oferty w niewłaściwych kategoriach ......  Każdy z Nam musiał zmieniać miniaturki, opisy ... generalnie wszystko od nowa. Zgłosiłem problem do Allegro i wskazałem kilka nr aukcji po czym otrzymałem odp iż aukcje zostały usunięte a sprzedawca otrzymał ostrzeżenie. Dwie godziny później wszystkie aukcje znowu były na portalu. Po zgłoszeniu tego i informacji iż taka sytuacja dotyczy wszystkich aukcji tego sprzedawcy (3000-4000) odpowiedziano mi iż mam przysłać wiadomość z numerami tych aukcji i wtedy to sprawdzą. To było dla mnie jakimś totalnym nieporozumieniem - mam siedzieć i kopiować każdy nr aukcji i wtedy jaśnie pan z Allegro to sprawdzi.

Nie wspominam już o sytuacji gdzie sprzedawca oznacza oferty iż wystawia fv co jest kłamstwem gdyż działalność jest zarejestrowana poza Polską i wystawia jedynie rachunek. Sprzedawca ten także wpisuje swoją lokalizację we wszystkich możliwych miastach kraju i tak naprawdę siedzibę ma także poza granicą. To jest nieuczciwe wobec innych którzy faktycznie wystawiają fv i faktycznie mają swoją siedzibę tam gdzie jest to podane w Allegro. Ludzie różnie filtrują oferty wiec te kryteria także mają wpływ na wyniki jakie zobaczą.

W sumie korespondencja trwa około roku i jeszcze ani razu nie zostały wyciągnięte konsekwencje wobec tego sprzedawcy poza tym iż otrzymuje ostrzeżenia. Ile razy do cholerki jasnej można za to samo łamanie regulaminu dawać ostrzeżenia i pisaniu iż sprzedawca wprowadza zmiany  w aukcjach więc ostrzeżenie wystarczy. I za kilka dni gdy piszę i podaję numery najnowszych aukcji z opisami łamiącymi regulamin kółko toczy się na nowo. Osobiście uważam iż są równi i równiejsi - ja mam 300 aukcji a tamten sprzedawca 10-20 razy tyle więc kasa ponad wszystko. Gdy mi się zdarzyło złamać regulamin w kwestii nieodpowiednich zdjęć moje konto zawieszono na 14 dni. Więc to całe bla bla bla o wspieraniu sprzedawców i standardach na światowym poziomie można wsadzić sobie gdzieś.

Teraz chętnie poznam Waszą opinię lub radę gdzie jeszcze można napisać poza formularzem kontaktowym

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

RED
#21 Demiurg#

złóż oficjalną reklamację z odwołaniem sie do regulaminu allegro

pisałem o tym tutaj

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/ustawa-konsumencka-a-wysy%C5%82ki-z-chin-c...

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:79593538 prześlij mi proszę na adres mailowy spolecznosc@allegro.pl login tego sprzedającego. Sprawdzę, co możemy zrobić.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:79593538 potwierdzam, że otrzymaliśmy maila i konsultuję sprawę 🙂

ps. to nie ja jestem tą koleżanką 😉 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:79593538 usunęliśmy oferty niezgodne z regulaminem, ponieważ były wznowione bez poprawy i posłaliśmy blokadę.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Client:79593538
#9 Pomysłodawca#

@cloudcloud  Ufff ......... że to nie Ty jesteś tą koleżanką 😂

To proszę powiedz mi co z pozostałymi aukcjami tzn wszystkimi gdyż ich opisy również łamią regulamin. Dlaczego za każdym razem gdy ktoś to weryfikuje usuwa około 300 ofert łamiących regulamin a pozostałe 3000 ofert zostawia aktywnych ? 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:79593538 liczę, że blokada sprzedaży przywoła sprzedającego do porządku - ofert jest sporo, są one weryfikowane przez pracowników, dlatego sądzę, że to może potrwać 🤝 postaram się, aby możliwie, jak najlepiej zająć się sprawą, zatem jeśli zobaczysz coś, co Cię w przypadku tego sprzedającego zaniepokoi to dawaj nam znać w tym wątku 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Client:79593538
#9 Pomysłodawca#

@cloudcloud  Tutaj nie będę wpisywał numerów aukcji i to jest coś co mnie dziwi iż kilkukrotnie kazano mi przysłać w odpowiedzi na zgłoszenie właśnie te numery. Przecież pracownik wie, którego sprzedawcy to dotyczy więc co za problem sprawdzić jego aukcje gdzie w 99% jest łamany regulamin? Przecież to jest paranoja abym teraz wchodził w każdą aukcję, kopiował jej numer, wklejał w e-mail i wysyłał do pracownika Allegro. Szczerze to nadal mam wrażenie iż blokada konta z tak dużą ilością aukcji jest nieopłacalna i dlatego są podejmowane takie a nie inne kroki. Bo skoro dany sprzedawca jest za każdym razem upominany za to samo i wciąż to się powtarza to jak inaczej wytłumaczyć tą sytuację ? 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:79593538 nie prosiłam Cię o wysyłanie numerów ofert - jak napisałam wyżej, sprawdzenie wszystkich ofert zajmie trochę czasu. Proszę o cierpliwość.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Client:79593538
#9 Pomysłodawca#

Witaj @cloudcloud 

Zerknij na sytuację z aukcjami, które były przez Was usunięte dzisiaj i wczoraj. Aukcje wracają w tej samej formie. Zdjęcia różnych produktów w opisie, informacje o firmie, nr kontaktowy itd 

P.S. Jestem cierpliwy 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:79593538 wracam po weekendzie i zajmę się tą sprawą, dzięki za maile. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Client:79593538
#9 Pomysłodawca#

@cloudcloud  czy ten e-mail który podałaś jest bezpośrednio do Ciebie czy odbierają go różne osoby? 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:79593538 każdy z moderatorów ma do niego dostęp 🙂 zweryfikowałam kolejne oferty, które przesłałeś. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Client:79593538
#9 Pomysłodawca#

@cloudcloud wracasz po tym weekendzie co będzie czy już wróciłaś bo nie chcę Ci tyłka zawracać jak Cię nie ma.

oznacz moderatorów

Client:79593538
#9 Pomysłodawca#

Czy możesz mi powiedzieć co tzn blokada sprzedaży? Na jaki okres została nałożona? 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:79593538 owszem, na ogół są to kilkudniowe blokady, aby sprzedający poprawił wszystkie błędy w ofertach. Jeśli notorycznie łamie nasz regulamin - w różnych aspektach to może otrzymać permanentną blokadę sprzedaży. Zmiennych jest wiele, każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie przez naszych konsultantów. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów