Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Chciałbym Was zapytać czy spotkaliście się już z sytuacją, która za chwilę opisze i czy macie wiedzę gdzie jeszcze można zgłosić problem oprócz cudownego kontaktu poprzez formularz.
Na Allegro jestem sprzedawca od 18 lat. Od ponad roku jedna firma z konkurencji nie dostosowała swoich ofert do regulaminu a mianowicie we wszystkich opisach produktu są zamieszczane zdjęcie innych oferowanych produktów, jest podawany nr kontaktowy, oferty w niewłaściwych kategoriach ...... Każdy z Nam musiał zmieniać miniaturki, opisy ... generalnie wszystko od nowa. Zgłosiłem problem do Allegro i wskazałem kilka nr aukcji po czym otrzymałem odp iż aukcje zostały usunięte a sprzedawca otrzymał ostrzeżenie. Dwie godziny później wszystkie aukcje znowu były na portalu. Po zgłoszeniu tego i informacji iż taka sytuacja dotyczy wszystkich aukcji tego sprzedawcy (3000-4000) odpowiedziano mi iż mam przysłać wiadomość z numerami tych aukcji i wtedy to sprawdzą. To było dla mnie jakimś totalnym nieporozumieniem - mam siedzieć i kopiować każdy nr aukcji i wtedy jaśnie pan z Allegro to sprawdzi.
Nie wspominam już o sytuacji gdzie sprzedawca oznacza oferty iż wystawia fv co jest kłamstwem gdyż działalność jest zarejestrowana poza Polską i wystawia jedynie rachunek. Sprzedawca ten także wpisuje swoją lokalizację we wszystkich możliwych miastach kraju i tak naprawdę siedzibę ma także poza granicą. To jest nieuczciwe wobec innych którzy faktycznie wystawiają fv i faktycznie mają swoją siedzibę tam gdzie jest to podane w Allegro. Ludzie różnie filtrują oferty wiec te kryteria także mają wpływ na wyniki jakie zobaczą.
W sumie korespondencja trwa około roku i jeszcze ani razu nie zostały wyciągnięte konsekwencje wobec tego sprzedawcy poza tym iż otrzymuje ostrzeżenia. Ile razy do cholerki jasnej można za to samo łamanie regulaminu dawać ostrzeżenia i pisaniu iż sprzedawca wprowadza zmiany w aukcjach więc ostrzeżenie wystarczy. I za kilka dni gdy piszę i podaję numery najnowszych aukcji z opisami łamiącymi regulamin kółko toczy się na nowo. Osobiście uważam iż są równi i równiejsi - ja mam 300 aukcji a tamten sprzedawca 10-20 razy tyle więc kasa ponad wszystko. Gdy mi się zdarzyło złamać regulamin w kwestii nieodpowiednich zdjęć moje konto zawieszono na 14 dni. Więc to całe bla bla bla o wspieraniu sprzedawców i standardach na światowym poziomie można wsadzić sobie gdzieś.
Teraz chętnie poznam Waszą opinię lub radę gdzie jeszcze można napisać poza formularzem kontaktowym
złóż oficjalną reklamację z odwołaniem sie do regulaminu allegro
pisałem o tym tutaj
@Client:79593538 prześlij mi proszę na adres mailowy spolecznosc@allegro.pl login tego sprzedającego. Sprawdzę, co możemy zrobić.
@Client:79593538 potwierdzam, że otrzymaliśmy maila i konsultuję sprawę 🙂
ps. to nie ja jestem tą koleżanką 😉
@Client:79593538 usunęliśmy oferty niezgodne z regulaminem, ponieważ były wznowione bez poprawy i posłaliśmy blokadę.
@cloudcloud Ufff ......... że to nie Ty jesteś tą koleżanką 😂
To proszę powiedz mi co z pozostałymi aukcjami tzn wszystkimi gdyż ich opisy również łamią regulamin. Dlaczego za każdym razem gdy ktoś to weryfikuje usuwa około 300 ofert łamiących regulamin a pozostałe 3000 ofert zostawia aktywnych ?
@Client:79593538 liczę, że blokada sprzedaży przywoła sprzedającego do porządku - ofert jest sporo, są one weryfikowane przez pracowników, dlatego sądzę, że to może potrwać 🤝 postaram się, aby możliwie, jak najlepiej zająć się sprawą, zatem jeśli zobaczysz coś, co Cię w przypadku tego sprzedającego zaniepokoi to dawaj nam znać w tym wątku 🙂
@cloudcloud Tutaj nie będę wpisywał numerów aukcji i to jest coś co mnie dziwi iż kilkukrotnie kazano mi przysłać w odpowiedzi na zgłoszenie właśnie te numery. Przecież pracownik wie, którego sprzedawcy to dotyczy więc co za problem sprawdzić jego aukcje gdzie w 99% jest łamany regulamin? Przecież to jest paranoja abym teraz wchodził w każdą aukcję, kopiował jej numer, wklejał w e-mail i wysyłał do pracownika Allegro. Szczerze to nadal mam wrażenie iż blokada konta z tak dużą ilością aukcji jest nieopłacalna i dlatego są podejmowane takie a nie inne kroki. Bo skoro dany sprzedawca jest za każdym razem upominany za to samo i wciąż to się powtarza to jak inaczej wytłumaczyć tą sytuację ?
@Client:79593538 nie prosiłam Cię o wysyłanie numerów ofert - jak napisałam wyżej, sprawdzenie wszystkich ofert zajmie trochę czasu. Proszę o cierpliwość.
Witaj @cloudcloud
Zerknij na sytuację z aukcjami, które były przez Was usunięte dzisiaj i wczoraj. Aukcje wracają w tej samej formie. Zdjęcia różnych produktów w opisie, informacje o firmie, nr kontaktowy itd
P.S. Jestem cierpliwy
@Client:79593538 wracam po weekendzie i zajmę się tą sprawą, dzięki za maile.
@cloudcloud czy ten e-mail który podałaś jest bezpośrednio do Ciebie czy odbierają go różne osoby?
@Client:79593538 każdy z moderatorów ma do niego dostęp 🙂 zweryfikowałam kolejne oferty, które przesłałeś.
@cloudcloud wracasz po tym weekendzie co będzie czy już wróciłaś bo nie chcę Ci tyłka zawracać jak Cię nie ma.
Czy możesz mi powiedzieć co tzn blokada sprzedaży? Na jaki okres została nałożona?
@Client:79593538 owszem, na ogół są to kilkudniowe blokady, aby sprzedający poprawił wszystkie błędy w ofertach. Jeśli notorycznie łamie nasz regulamin - w różnych aspektach to może otrzymać permanentną blokadę sprzedaży. Zmiennych jest wiele, każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie przez naszych konsultantów.