Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie
Allegro w informacjach pozakupowych wyświetla info:
Po to reklamacja, kupujący ją skalda a ty rozpatrujesz, zgodnie z prawem na które się tu powołujesz
Ok czyli normalnie na zasadach rękojmi musze odpowiedzieć na reklamacje, ale nie muszę się na nią zgadzać i mogę odrzucić uzasadniając?
Polecam zapoznać się z artykułem 568 kodeksu cywilnego. Każdą reklamacje musisz rozpatrzyć do 14 dni. Czy ją uznasz czy odrzucisz to już Twoja sprawa.
Oczywiście ja to rozumiem, ale ten zapis w Allegro kupującemu sugeruje, że jako sprzedający odpowiadamy za wszystkie wady i z automatu kupujący to rozumie jak "gwarancję" a to się rozwali to sobie zareklamuje. Tak jak sugerowany czas dostawy ludzie traktują jak świetość i robią awanturę, że paczka zamówiona w poniedziałek o 19:54 nie doszła na wtorek.
Jako osoba prywatna możesz wyłączyć rękojmię sprzedając wtedy nie odpowiadasz za wady z wyjątkiem tych ukrytych
Jestem firmą, sprzedaję jako firma, ale sprzedaję sprzęty używane na które daję gwarancję, ale problem jest jak ktoś mi coś reklamuje po 20 miesiącach gdzie ewidentnie nie było takiej wady w momencie sprzedaży.
To odbierasz na swój koszt sprawdzasz co i jak się popsuło i podejmujesz decyzję reklamacyjną wedle uznania
To że ludzie nie rozróżniają Gwarancji od Reklamacji to nic z tym nie zrobisz i nie masz na to wpływu.
@-SKiL-PC- typowy bełkot - nowomowa allegro
oczywiście bez podania przepisów