anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja dostawy przez Pocztę Polską w usłudze Smart

photo_vintage
#8 Zapaleniec#

Witam, mam konto firmowe na allegro, kilka dni temu wysłałam delikatną przesyłkę z odbiorem w punkcie (akurat odbiór był na Orlenie), usługa była darmowa w Smarcie. Przesyłka zabezpieczona, folia ochronna na szybę, naklejka "Ostrożnie" - przesyłka dotarła w trzech kawałkach nie do uratowania. Chcę oddać kupującemu pieniądze i reklamować w Poczcie Polskiej. I zaczynają się schody - sama nie mam umowy z Pocztą, przesyłkę wysyłałam przez zintegrowany system, klikając przy przedmiocie "Akcje" -> "Przesyłka". Mam do wypełnienia formularz reklamacji gdzie muszę podać numer umowy i numer faktury, czyli rozumiem umowy podpisanej przez allegro z Pocztą Polską. I nie mam pojęcia gdzie takie dane znaleźć. A może jest jakaś inna droga reklamacji? Ktoś reklamował już?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Auto_Partner_SA
#11 Animator#
oznacz moderatorów

photo_vintage
#8 Zapaleniec#

Na formularz trafiłam, natomiast już na początku jest problem - czy jestem klientem indywidualnym - no raczej nie bo wysyłka była w ramach smart za darmo, czy mam podpisaną umowę z pocztą - nie mam bo wysyłka jest nadzorowana przez allegro. Czyli allegro ma umowę z pocztą polską, czy ja znam szczegóły tej umowy - nie znam, a mam je wpisać w formularzu. 

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Nr umowy masz na etykiecie.

Dołącz pełnomocnictwo od allegro.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

photo_vintage jeśli nie zrobiłaś dopłaty do ,, OSTROŻNIE ,, szkoda Twojego czasu i nerwów .

oznacz moderatorów

photo_vintage
#8 Zapaleniec#

No to 400 zł do tyłu niestety, to jest mój bardzo dobry klient nie mogę mu powiedzieć że dostał uszkodzoną przesyłkę nie do naprawienia ale ja mu nie zwrócę pieniędzy bo poczta niechętnie przyjmuje reklamacje...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

photo_vintage tak czy śmak musisz klientowi oddać kasę , to Ty odpowiadasz za losy przesyłki do czasu jej doręczenia .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@photo_vintage w tej sytuacji, aby złożyć reklamację potrzebujesz naszego pełnomocnictwa, pobierzesz je w zakładce Ustawienia dostawy na Twoim koncie Allegro. Wystarczy, że na dole strony klikniesz [pobierz pełnomocnictwo]. Tutaj znajdziesz instrukcję jak zgłosić reklamację do Poczty Polskiej. Nawet jeśli otrzymasz decyzję odmowną, możesz w ciągu 14 dni od jej otrzymania poprosić nas o pomoc. W razie problemów, daj proszę znać, będziemy to wyjaśniać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

photo_vintage
#8 Zapaleniec#

Dziękuję wszystkim za pomoc, dam znać jak się sprawa wyjaśniła. I ewentualnie jakieś podpowiedzi co do całej procedury na przyszłość dla innych sprzedających. 

oznacz moderatorów