Reklamacja dostawy przez Pocztę Polską w usłudze Smart
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam konto firmowe na allegro, kilka dni temu wysłałam delikatną przesyłkę z odbiorem w punkcie (akurat odbiór był na Orlenie), usługa była darmowa w Smarcie. Przesyłka zabezpieczona, folia ochronna na szybę, naklejka "Ostrożnie" - przesyłka dotarła w trzech kawałkach nie do uratowania. Chcę oddać kupującemu pieniądze i reklamować w Poczcie Polskiej. I zaczynają się schody - sama nie mam umowy z Pocztą, przesyłkę wysyłałam przez zintegrowany system, klikając przy przedmiocie "Akcje" -> "Przesyłka". Mam do wypełnienia formularz reklamacji gdzie muszę podać numer umowy i numer faktury, czyli rozumiem umowy podpisanej przez allegro z Pocztą Polską. I nie mam pojęcia gdzie takie dane znaleźć. A może jest jakaś inna droga reklamacji? Ktoś reklamował już?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na formularz trafiłam, natomiast już na początku jest problem - czy jestem klientem indywidualnym - no raczej nie bo wysyłka była w ramach smart za darmo, czy mam podpisaną umowę z pocztą - nie mam bo wysyłka jest nadzorowana przez allegro. Czyli allegro ma umowę z pocztą polską, czy ja znam szczegóły tej umowy - nie znam, a mam je wpisać w formularzu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nr umowy masz na etykiecie.
Dołącz pełnomocnictwo od allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
photo_vintage jeśli nie zrobiłaś dopłaty do ,, OSTROŻNIE ,, szkoda Twojego czasu i nerwów .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No to 400 zł do tyłu niestety, to jest mój bardzo dobry klient nie mogę mu powiedzieć że dostał uszkodzoną przesyłkę nie do naprawienia ale ja mu nie zwrócę pieniędzy bo poczta niechętnie przyjmuje reklamacje...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
photo_vintage tak czy śmak musisz klientowi oddać kasę , to Ty odpowiadasz za losy przesyłki do czasu jej doręczenia .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@photo_vintage w tej sytuacji, aby złożyć reklamację potrzebujesz naszego pełnomocnictwa, pobierzesz je w zakładce Ustawienia dostawy na Twoim koncie Allegro. Wystarczy, że na dole strony klikniesz [pobierz pełnomocnictwo]. Tutaj znajdziesz instrukcję jak zgłosić reklamację do Poczty Polskiej. Nawet jeśli otrzymasz decyzję odmowną, możesz w ciągu 14 dni od jej otrzymania poprosić nas o pomoc. W razie problemów, daj proszę znać, będziemy to wyjaśniać.
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję wszystkim za pomoc, dam znać jak się sprawa wyjaśniła. I ewentualnie jakieś podpowiedzi co do całej procedury na przyszłość dla innych sprzedających.