anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja dyskusja

dekor16
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, sprzedający zgłosił dyskusje w skrócie Kupujący zgłosił reklamację 16 lipca 2025, czyli ponad miesiąc po odbiorze przesyłki (dostarczonej 13 czerwca). Poprosiłem go o numer seryjny stacji i opis problemu z filmikiem odpisał dopiero 20 lipca, bo jak to stwierdził w wiadomości był zmęczony. Wysłałem to do producenta stacji, wygenerował etykietę która zamieściłem etykietę darmowego zwrotu, a paczka ze stacją dotarła do magazynu do 30 lipca. Obecnie urządzenie jest weryfikowane przez serwis. Allegro straszy mnie i dało możliwość skorzystania kupującemu z allegro protest, pomimo ze jestem z kupującym w kontakcie i napisałem, ze urządzenie dotarło 30 lipca i trzeba je sprawdzić to jest stacja zasilania sprzęt powyżej 2000 zł, mimo wszystko i tak otrzyma nowa stacje, ale magazyn musi zweryfikować czy kupujący nie wysłał podróbki, bo te urządzenia maja wybity numer seryjny z tylu urządzenia. Dostaje wiadomość od allegro ''czas na wydanie decyzji reklamacyjnej kończy się wraz z dzisiejszym dniem, proszę aby wydali Państwo jednoznaczną decyzję reklamacyjną.'' to jest jakiś żart? Opisać sprawe na wykop.pl? Bo sprzedający jak się założy mu dyskusje to oszust? Szkoda, ze wasz serwis allegro, tak szybko nie reaguje na reklamacje, jak się je zgłosi ile trzeba czekać? Dodajcie w końcu opcje reklamacja, a nie dyskusja jak to brzmi i więcej opcji żeby sprzedający mógł zaznaczyć, ze urządzenie jest w trakcie weryfikacji usterki, ze kupujący otrzyma nowe urządzenie po potwierdzeniu usterki? To nie jest piekarnia i niektórzy sprzedawcy nie sprzedają labubu tylko urządzenia warte duże pieniądze. W dodatku co to jest? POZIOM Nieakceptowalny -6310 z 500 pkt, z jakiej racji to dostałem skoro ustosunkowałem się do dyskusji. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Dzień dobry @dekor16! Jakość sprzedaży wynika z tego, że kupujący wczoraj oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną, sprawdziłam, że dzisiaj udało Wam się porozumieć, dyskusja jest zakończona, a kupujący otrzymał decyzję reklamacyjną.  
Jakość Twojej sprzedaży poprawi się po jutrzejszym przeliczeniu punktów. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów