Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, licze na cenne wskazowki dot tematu.
Klientka kupila produkt (komode) ktora zlozyla i sklejila kołki po czym stwierdzila ze gorny element (blat) jest wyprezony / wybrzuszony i zazadala najlepiej wymiany calego produktu (komody) gdzie zaroponowalem wyslanie nowego elementu (blatu) gdzie znowu ona sie upiera ze ja mam przyjechac to zrobic.
Jestem w sytuacji spornej, licze na wskazowki. Pozdrawiam
@glamour-meble24 Jeżeli element jest wadliwy, a stwierdzić to można było dopiero po montażu, należy się klientowi wymiana. Jeśli elementy zostały sklejone zgodnie z instrukcją i nie da się już blatu oddzielić, powinieneś wymienić całą komodę. Reklamacja została uznana, więc wymiany powinieneś dokonać zanim klientka założy spór i poprosi o pomoc Allegro.
A jesli klientka jednak wiedziala ze element (blat) jest wyprezony / wybrzuszony i swiadomie go zmontowala ?
Takie działanie z jej strony byłoby bez sensu. Reklamację już uznałeś, więc postaraj się z nią ustalić szczegóły wymiany i załatw sprawę. Gdy założy Dyskusję i zaangażuje w to Allegro, problem może być jeszcze większy.
Dodam, że jeżeli demontaż blatu będzie skomplikowany, kupująca może zlecić to fachowcowi, a wtedy będzie miała prawo w ramach reklamacji żądać od Ciebie zwrotu kosztów demontażu.
Bez sensu i tak zrobiła, i do jej działan nikt nie potrafi sie konkretnie odnieść. A nie byłoby wogole tego tematu gdyby sie wstrzymała.
@glamour-meble24 Wstrzymała z czym, niestety musisz rozwiązać problem.
@glamour-meble24 Reklamację uznałeś więc musisz teraz przemyśleć co dla Ciebie lepsze, wymiana całości, wyjazd i naprawa, kupującemu należy się sprawny towar(mebel).