Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Kupiłem produkt, który przyszedł z wadą fabryczna lub uszkodzeniem lakieru (ciężko stwierdzić). Czyli jest niezgodny z opisem, bo jest to przedmiot nowy i powinien być bez skazy.
Nie spodobał mi się i chciałbym go zwrócić. Nawet nie przez skazę, ale po prostu nie spełnia moich oczekiwań.
Powinienem zgłosić reklamację, aby nikt mi nie zarzucił, że to ja uszkodziłem produkt. Jednocześnie chcę zgłosić zwrot.
I tu mam problem.
Jak to połączyć i kto płaci za przesyłkę zwrotną?
@Client:111434837 od 1 stycznia nie da się reklamować i odstąpić 😞 jak zareklamujesz to sprzedawca Ci naprawi wymieni, jak zwrócisz - odstąpisz to sprzedawca może potrącić Ci za uszkodzenia, najlepiej napisz do sprzedawcy i powiedz wszystko to Ci doradzi jak to ugryźć 🙂
Czyli teoretycznie najpierw wymienią, a ja to potem i tak zwrócę. Trochę absurd. Spróbuję się dogadać.
Dzięki @kostas11 .
@Client:111434837 a zwrot masz płatny że tak kombinujesz ? widzę że chciał byś odstąpić i nie płacić za zwrot ?
Najlepiej napisz do sprzedawcy i się dogadaj że i tak nie potrzebujesz tego 🙂
Płatny mam. No chciałbym odstąpić i nie płacić, wiadomo. Zwłaszcza, że koszt chyba będzie wyższy niż 20zł ze względu na gabaryty.
Gdyby nie ta wada, to nie byłoby tematu i oczywiście bym zapłacił. Ale skoro i tak to wezmą na reklamację, to po kiego grzyba mieliby sami ponosić koszty ponownej wysyłki do mnie, a ja ponownego odesłania do nich.
Takiego absurdu chciałem uniknąć właśnie.
@Client:111434837 skoro chcesz ten produkt, to złóż reklamację odesłanie na koszt sprzedawcy, wymienią Ci i po sprawie, sprzedawcy może bardziej się opłacić wymienić i zarobić, niż oddać za wysyłkę i towar i nic nie zarobić, źle myślisz 😞
No właśnie nie chcę. I tak bym zwracał ten produkt. Tylko nie wiedziałem jak połączyć reklamację i zwrot.
Opiszę im sprawę i niech sami zdecydują jak to wolą rozwiązać.