Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, no i zaczyna się kurtki zimowe zaczynają wracać bo już bociany przyleciały, ferie odbębnione więc trzeba zwracać.
Pytanie brzmi, klient po dwóch tygodniach idealnie wyliczonych nawet co do godziny zgłosił reklamację/zwrot
"Powód zwrotu (reklamacja): inna wada bądź niezgodność towaru z umową (Za mała)"
Po dwóch tygodniach przypomniało mu się że kurtka jest za mała (akurat)
Jestem przekonany w 100% że kurtka przyjedzie do mnie w stanie nieciekawym czyli bez metek, uprana bądź nie i zawinięta w kulkę w worku na śmieci.
Zazwyczaj jak dostawałem zwrot i było odstąpienie to pomniejszałem kwotę, bo nie będe robił jako wypożyczalnia ubrań na sezon (ostanio klientka odesłała mi kurtkę softshell, ale to HIT nie było kaptura, oryginalnie przypiętej metki i była na prawym boku brudna i przechodzona też idealnie po 14 dniach zwrot i po 7 odesłała oczywiście zwinięta w kulke jak typowa szmata do podłogi).
Jak się do tego przygotować, co mogę zrobić?