anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja i zwrot zimowej kurtki 14 dni

Trendy-Sport
#7 Wielbiciel#

Witam, no i zaczyna się kurtki zimowe zaczynają wracać bo już bociany przyleciały, ferie odbębnione więc trzeba zwracać.

 

Pytanie brzmi, klient po dwóch tygodniach idealnie wyliczonych nawet co do godziny zgłosił reklamację/zwrot 

 

"Powód zwrotu (reklamacja): inna wada bądź niezgodność towaru z umową (Za mała)"

Po dwóch tygodniach przypomniało mu się że kurtka jest za mała (akurat)

Jestem przekonany w 100% że kurtka przyjedzie do mnie w stanie nieciekawym czyli bez metek, uprana bądź nie i zawinięta w kulkę w worku na śmieci.

Zazwyczaj jak dostawałem zwrot i było odstąpienie to pomniejszałem kwotę, bo nie będe robił jako wypożyczalnia ubrań na sezon (ostanio klientka odesłała mi kurtkę softshell, ale to HIT nie było kaptura, oryginalnie przypiętej metki i była na prawym boku brudna i przechodzona też idealnie po 14 dniach zwrot i po 7 odesłała oczywiście zwinięta w kulke jak typowa szmata do podłogi).

 

Jak się do tego przygotować, co mogę zrobić?

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0