Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłasza reklamację tynku, który jego zdaniem kolor jest niepoprawny.
Problem w tym, że klient już położył ten tynk mimo tego, że kolor mu nie pasował..
Po mojej odpowiedzi klient nic nie odpisuje od kilku dni.
Jak mam to rozpatrzyć skoro nie mam zwróconego towaru, a klient milczy.
Co się stanie jak minie czas na reklamację?
Jak mam zaplanować zwrot towaru jak klient milczy?
@WENEKOR_PL wyślij mu etykietę i czekaj, jak nie odeśle, to 14 dnia odrzuć reklamację
a jaką dać datę odbioru, jak kurier przyjedzie po paczkę, a nic nie dostanie?
@WENEKOR_PL jak milczy, to daj jakąkolwiek, może się odezwie, że mu nie pasuje
@WENEKOR_PL Skoro już położył, to najpierw musi go zedrzeć żeby odesłać🤣.No chyba że w ramach reklamacji zgłosi się do Ciebie, abyś przyjechał ten tynk usunąć i zabrać na reklamację 🤣
Nie no ok, tylko jak można nakładać tynk lub farbę na ścianę jak nam kolor nie pasuje.
Tylko teraz jak nie zgłoszę zwrotu to allegro uzna, że nic nie zrobiłem.
@WENEKOR_PL Monitory w zależności od ustawień mogą przedstawiać inne odcienie barw.Tynk przed położeniem, też ma inną barwę niż po wyschnięciu.Zależy co widział i wyobrażał sobie kupujący.
@WENEKOR_PL zgłoszoną reklamację musisz rozpatrzeć. Klient może udostępnić Ci weryfikację towaru na miejscu. Możesz też rozpatrzeć reklamację na podstawie zdjęć.