anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja koloru

WENEKOR_PL
#7 Wielbiciel

Klient zgłasza reklamację tynku, który jego zdaniem kolor jest niepoprawny.

Problem w tym, że klient już położył ten tynk mimo tego, że kolor mu nie pasował..

Po mojej odpowiedzi klient nic nie odpisuje od kilku dni.

Jak mam to rozpatrzyć skoro nie mam zwróconego towaru, a klient milczy.

Co się stanie jak minie czas na reklamację?

Jak mam zaplanować zwrot towaru jak klient milczy?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@WENEKOR_PL  wyślij mu etykietę i czekaj, jak nie odeśle, to 14 dnia odrzuć reklamację

oznacz moderatorów

WENEKOR_PL
#7 Wielbiciel

a jaką dać datę odbioru, jak kurier przyjedzie po paczkę, a nic nie dostanie?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@WENEKOR_PL  jak milczy, to daj jakąkolwiek, może się odezwie, że mu nie pasuje

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#15 Entuzjasta

@WENEKOR_PL Skoro już położył, to najpierw musi go zedrzeć żeby odesłać🤣.No chyba że w ramach reklamacji zgłosi się do Ciebie, abyś przyjechał ten tynk usunąć i zabrać na reklamację 🤣

oznacz moderatorów

WENEKOR_PL
#7 Wielbiciel

Nie no ok, tylko jak można nakładać tynk lub farbę na ścianę jak nam kolor nie pasuje.

Tylko teraz jak nie zgłoszę zwrotu to allegro uzna, że nic nie zrobiłem.

 

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#15 Entuzjasta

@WENEKOR_PL Monitory w zależności od ustawień mogą przedstawiać inne odcienie barw.Tynk przed położeniem, też ma inną barwę niż po wyschnięciu.Zależy co widział i wyobrażał sobie kupujący.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@WENEKOR_PL zgłoszoną reklamację musisz rozpatrzeć. Klient może udostępnić Ci weryfikację towaru na miejscu. Możesz też rozpatrzeć reklamację na podstawie zdjęć. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów