Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę złożyć reklamacji ,Żadnej informacji. Wszystkie pola wypełnione i nie sygnalizują błędu.
hmmm... znowu Kolporter , nie powstrzymam się od stwierdzenia ,, a nie mówiłem ,,😁
@ania2767, czy mogę Cię prosić o wyczyszczenie plików cookies (zrobisz to kombinacją klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE)? Sprawdź też, czy problem powtarza się na innej przeglądarce. Jeśli tak - daj, proszę, znać - zgłoszę to. 🙂
Ani po wyczyszczeniu plików ani na innej przeglądarce nie udało się zgłosić reklamacji
@ania2767 Spróbuj proszę jeszcze w trybie incognito, a jeśli to nie pomoże, prześlij proszę zrzut całego swojego ekranu. Sprawdzimy dokładnie tę sytuację.
nie wiem co to jest "tryb incognito"
@ania2767 Z jakiej przeglądarki korzystasz? Tryb incognito to inaczej tryb prywatny.