Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jest zagadnienie tego typu kupujący chce zareklamować towar bo się uszkodził (głośnik bezprzewodowy) prosiłem aby wysłał towar naprawimy bądź oddamy pieniądze, na co kupujący odpisał że jest zagranicą i nie może odesłać produktu a może mi nagrać film że nie działa. Jak podejsc do tematu? Powinien raczej zwrócić produkt I po sprawdzeniu decydujemy co dalej. Proszę o jakieś sugestie.
Masz prawo oczekiwać zwrotu towaru na potrzeby rozpatrzenia reklamacji.
@KRPSzlif nie daj się 🙂 poproś o odesłanie, przecież zdalnie nie naprawisz a jak masz oddać kasę to dopiero jak wróci produkt, sporo jest tu takich cwaniaków 🙂
Pamiętaj że masz 14 dni na rozpatrzenie, nie zapomnij 14 dnia od zgłoszenia, odrzucić reklamację z powodu braku odesłania produktu, bo jak tego nie zrobisz automatycznie reklamacja będzie uznana 🙂
Od kiedy się liczy formalnie tę 14 dni, kupujący otworzył tylko dyskusje z pomocą allegro.
14dni liczy się od chwili zgłoszenia reklamacji.