anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja, kupujący twierdzi, że nie może wysłać produktu, co zrobić?

KRPSzlif
#7 Wielbiciel#

Witam, jest zagadnienie tego typu kupujący chce zareklamować towar bo się uszkodził (głośnik bezprzewodowy)  prosiłem aby wysłał towar naprawimy bądź oddamy pieniądze, na co kupujący odpisał że jest zagranicą i nie może odesłać produktu a może mi nagrać film że nie działa. Jak podejsc do tematu? Powinien raczej zwrócić produkt I po sprawdzeniu decydujemy co dalej. Proszę o jakieś sugestie. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

komis-bell
#21 Demiurg#

Masz prawo oczekiwać zwrotu towaru na potrzeby rozpatrzenia reklamacji. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@KRPSzlif nie daj się 🙂  poproś o odesłanie, przecież zdalnie nie naprawisz a jak masz oddać kasę to dopiero jak wróci produkt, sporo jest tu takich cwaniaków 🙂

Pamiętaj że masz 14 dni na rozpatrzenie, nie zapomnij 14 dnia od zgłoszenia, odrzucić reklamację z powodu braku odesłania produktu, bo jak tego nie zrobisz automatycznie reklamacja będzie uznana 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

karpio_woow
#7 Wielbiciel#

Od kiedy się liczy formalnie tę 14 dni, kupujący otworzył tylko dyskusje z pomocą allegro. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

14dni liczy się od chwili zgłoszenia reklamacji.

oznacz moderatorów