Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Przesyłka Inpost w dostawie 18 dni roboczych.
Kupujący zgłosił zażalenie - nadaliśmy wtórnik z informacją, żeby nie odbierał jednej z przesyłek.
Adresat odebrał rzecz jasna obie przesyłki i....to wszystko, zero kontaktu. Sklep bez towaru + dwukrotny koszt wysyłki. Czyli standard w tym miejscu. Wszyscy zadowoleni.
Niemniej jednak nie o to chodzi - złożyliśmy reklamację do Inpost z tytułu nienależytego wykonania usługi i jak się okazuje nie możemy, bo w przypadku odebrania przesyłki Nadawca nie ma takiego prawa!
Regulamin usługi mówi, że pierwszeństwo przysługuje Odbiorcy. Z Odbiorcą brak kontaktu, więc...
Podsumowując - odpowiedzialność za opóźnienie spoczywa na Sprzedawcy/Nadawcy, ale nie może on reklamować takiej przesyłki jeśli Nadawca ją odbierze. Zgodnie z regulaminem usługi.
piszę ku przestrodze innym.
Dzień dobry,
w imieniu firmy przepraszamy za powstałe niedogodności.
Bardzo proszę o podjęcie kontaktu bezpośrednio pod adres pomoc@inpost.pl wraz ze wskazaniem takich informacji jak:
- numer przesyłki
- numer reklamacji (IPR)
- opis sprawy
Nasi pracownicy przeanalizują zgłoszenie pod kątem wszelkich nieścisłości jakie mogły wystąpić po naszej stronie wraz z dalsza eskalacją sprawy.