anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja opóźnienia INPOST - Nadawca bez możliwości reklamacji !

mm-computers
#11 Animator#

Dzień dobry,

Przesyłka Inpost w dostawie 18 dni roboczych.

Kupujący zgłosił zażalenie - nadaliśmy wtórnik z informacją, żeby nie odbierał jednej z przesyłek.

Adresat odebrał rzecz jasna obie przesyłki i....to wszystko, zero kontaktu. Sklep bez towaru + dwukrotny koszt wysyłki. Czyli standard w tym miejscu. Wszyscy zadowoleni.

 

Niemniej jednak nie o to chodzi - złożyliśmy reklamację do Inpost z tytułu nienależytego wykonania usługi i jak się okazuje nie możemy, bo w przypadku odebrania przesyłki Nadawca nie ma takiego prawa!

Regulamin usługi mówi, że pierwszeństwo przysługuje Odbiorcy. Z Odbiorcą brak kontaktu, więc...

Podsumowując - odpowiedzialność za opóźnienie spoczywa na Sprzedawcy/Nadawcy, ale nie może on reklamować takiej przesyłki jeśli Nadawca ją odbierze. Zgodnie z regulaminem usługi.

 

piszę ku przestrodze innym.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, 

w imieniu firmy przepraszamy za powstałe niedogodności. 

Bardzo proszę o podjęcie kontaktu bezpośrednio pod adres pomoc@inpost.pl wraz ze wskazaniem takich informacji jak:

- numer przesyłki

- numer reklamacji (IPR)

- opis sprawy

Nasi pracownicy przeanalizują zgłoszenie pod kątem wszelkich nieścisłości jakie mogły wystąpić po naszej stronie wraz z dalsza eskalacją sprawy.

oznacz moderatorów