anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja towaru a instrukcja obsługi

Grazka1990
#7 Wielbiciel#

Witam, mam dziwną sytuację.
Sprzedałam na allegro mini piekarnik, po 2 miesiącach piekarnik wraca na reklamacje z rzekomymi wżerami rdzy. środek piekarnika jest ze stali nierdzewnej, klientka na własną rękę próbowała piekarnik wyczyścić silnym zasadowym środkiem do mycia piekarników przez co uszkodziła powłokę piekarnika. Po zwrocie piekarnika, przyjrzeliśmy się tym plamom i to nie była rdza, ponieważ te plamy są również na elementach szklanych piekarnika, więc nie ma mowy by coś wchodziło w reakcje ze stalą skoro też jest na szkle. W instrukcji obsługi jest napisane, żeby wnętrze piekarnika czyścić wyłącznie olejem i miękką szmatką. Reklamacja została odrzucona, bo to ewidentnie przypalone pozostałości po pieczeniu.
Klienta w odpowiedzi na negatywnie rozpatrzoną reklamacje twierdzi (po 2 miesiącach), że ona zadnej instrukcji nie otrzymała (a instrukcje są dołączane w opakowaniu) i ze względu na brak instrukcji ma prawo żądać wymiany na nowy piekarnik! Nie zgłaszała braku instrukcji wcześniej, macie pomysł jak to ugryźć? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Ugryźć? jak masz dowody że otrzymała to odrzuć reklamację i już a jak nie masz to musisz się pochylić nad problemem.

oznacz moderatorów

Grazka1990
#7 Wielbiciel#

wszystkie piekarniki mają gwarancje w środku. Nie otwieramy i nie sprawdzamy każdej pojedynczej sztuki, ponieważ produkt otwierany już nie jest produktem nowym.  To niby jak mam udowodnić, że była?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Grazka1990 może napisz do producenta. Niech potwierdzą Ci na piśmie, że do każdego produktu instrukcje umieszczają w środku.

oznacz moderatorów

Grazka1990
#7 Wielbiciel#

Z takim oświadczeniem raczej nie będzie problemu. No nić, reklamacja ponownie została odrzucona. Zobacze co z tego dalej wyniknie

oznacz moderatorów

az1rael
#12 Orędownik#

a nie przysłała ci czasem karty gwarancyjnej z piekarnika? 

oznacz moderatorów

az1rael
#12 Orędownik#

napisz że reklamacja odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne powstałe w wyniku działania kupującego, produkt jest pakowany fabrycznie przez producenta a ten dołącza doń wszelką dokumentację. Dodatkowo obejrzyj opakowanie bo często małymi literkami  potrafią umieścić wpis opakowanie zawiera, jak możesz skołować potwierdzenie od producenta to tym bardziej na twoje wyjdzie

oznacz moderatorów

Grazka1990
#7 Wielbiciel#

Nie przysłała karty gwarancyjnej. W odpowiedzi na odrzuconą reklamacje otrzymała informacje:
Zrzut ekranu 2022-11-21 143015.png

 

Nadmienię jeszcze, że sprzedaliśmy w tym roku ponad 30 sztuk tego modelu i nikt nie zgłosił reklamacji ani braku załączonej instrukcji obsługi

oznacz moderatorów