Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam dziwną sytuację.
Sprzedałam na allegro mini piekarnik, po 2 miesiącach piekarnik wraca na reklamacje z rzekomymi wżerami rdzy. środek piekarnika jest ze stali nierdzewnej, klientka na własną rękę próbowała piekarnik wyczyścić silnym zasadowym środkiem do mycia piekarników przez co uszkodziła powłokę piekarnika. Po zwrocie piekarnika, przyjrzeliśmy się tym plamom i to nie była rdza, ponieważ te plamy są również na elementach szklanych piekarnika, więc nie ma mowy by coś wchodziło w reakcje ze stalą skoro też jest na szkle. W instrukcji obsługi jest napisane, żeby wnętrze piekarnika czyścić wyłącznie olejem i miękką szmatką. Reklamacja została odrzucona, bo to ewidentnie przypalone pozostałości po pieczeniu.
Klienta w odpowiedzi na negatywnie rozpatrzoną reklamacje twierdzi (po 2 miesiącach), że ona zadnej instrukcji nie otrzymała (a instrukcje są dołączane w opakowaniu) i ze względu na brak instrukcji ma prawo żądać wymiany na nowy piekarnik! Nie zgłaszała braku instrukcji wcześniej, macie pomysł jak to ugryźć?
Ugryźć? jak masz dowody że otrzymała to odrzuć reklamację i już a jak nie masz to musisz się pochylić nad problemem.
wszystkie piekarniki mają gwarancje w środku. Nie otwieramy i nie sprawdzamy każdej pojedynczej sztuki, ponieważ produkt otwierany już nie jest produktem nowym. To niby jak mam udowodnić, że była?
@Grazka1990 może napisz do producenta. Niech potwierdzą Ci na piśmie, że do każdego produktu instrukcje umieszczają w środku.
Z takim oświadczeniem raczej nie będzie problemu. No nić, reklamacja ponownie została odrzucona. Zobacze co z tego dalej wyniknie
a nie przysłała ci czasem karty gwarancyjnej z piekarnika?
napisz że reklamacja odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne powstałe w wyniku działania kupującego, produkt jest pakowany fabrycznie przez producenta a ten dołącza doń wszelką dokumentację. Dodatkowo obejrzyj opakowanie bo często małymi literkami potrafią umieścić wpis opakowanie zawiera, jak możesz skołować potwierdzenie od producenta to tym bardziej na twoje wyjdzie
Nie przysłała karty gwarancyjnej. W odpowiedzi na odrzuconą reklamacje otrzymała informacje:
Nadmienię jeszcze, że sprzedaliśmy w tym roku ponad 30 sztuk tego modelu i nikt nie zgłosił reklamacji ani braku załączonej instrukcji obsługi