Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient reklamował laptopa, sprzęt został naprawiony i odesłany do klienta. Po tygodniu czasu od otrzymania przesyłki zgłosił się twierdząc że plastikowa osłona zawiasów matryc jest połamana oskarżając nas o spowodowanie szkody co jest nie prawda, sprzęt wyszedł od nas bez uszkodzenia .Poprosiliśmy o zdjęcia uszkodzenia wysłał je do nas po 2 tygodniach. Klient nie sporządził protokołu szkody w firmie kurierskiej. Czy w tym wypadku powinniśmy mu uznać reklamacji uszkodzonego elementu ? Nie jest nam wiadome czy usterka powstała w czasie transportu czy z winny klienta nie wiemy co działo się z sprzętem przez ten tydzień.
@Client:52596845 Cześć. Rozumiem, że kupujący złożył drugą reklamacje na ten sam produkt? Kolejna reklamacja tego samego towaru nie musi dotyczyć tej samej wady, może być to zupełnie inny problem z produktem. Reklamacja dotyczy nie tylko wad fabrycznych. Klient może reklamować również towar, który okazał się uszkodzony np. mechanicznie. Twoim obowiązkiem jest jednak rozpatrzenie i wydanie decyzji reklamacyjnej. Możesz poprosić kupującego o powtórne odesłanie laptopa, abyś mógł zapoznać się ze stanem sprzętu i zweryfikować zgłoszoną wadę.
Czy klient nie powinien zapoznać się ze stanem otrzymanej przesyłki ? według regulaminu firmy kurierskiej klient wypadku uszkodzenia mechanicznego jest zobowiązany do sporządzenia protokołu szkody do 2 godzin od czasu jej otrzymania, w tym wypadku nie zrobił nic a kurier tłumaczy się że nic nie może zrobić chyba że udowodnimy mu co się działo z przesyłką.