Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry ,reklamacja w UPS to istny cyrk .
Wróciła do mnie paczka zniszczona na magazynie wraz z raportem zniszczenia wystawionym przez UPS .
Zadzwoniłem do UPS podano mi adres do złożenia reklamacji co uczyniłem dołączając protokół wraz z opisem ,numerem wysyłki itd.
Po 30 dniach otrzymuję że im bardzo przykro ale nie wiedzą co z przesyłką jak gdyby nikt nie czytał zgłoszenia piszą proszę złożyć przez stronę ponownie .
Rejestruję się na UPS a tam przy złożeniu reklamacji żądają od mnie numer przesyłki który oczywiście wpisuję i tu znowu niespodzianka system nie rozpoznaje tego numeru nie mam go w systemie . Nie mogę złożyć reklamacji.
Zabawne Allegro proszę dopiąć stronę reklamacyjną bo ten przewoźnik robi sobie żarty z klientów .
Pozdrawiam Grzegorz
@prezento-grzes Cześć. Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja. Czy mogę Cię prosić o podanie tego numeru przesyłki?
Dzień dobry ,dziękuję za odpowiedz już Państwo złożyliście oddzielnie zgłoszenie do UPS .Czekam na efekty . Mi już ręce opadają
Pozdrawiam Grzegorz 🙂