anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja w UPS

prezento-grzes
#11 Animator#

Dzień dobry ,reklamacja w UPS to istny cyrk .

Wróciła do mnie paczka zniszczona na magazynie wraz z raportem zniszczenia wystawionym przez UPS .

Zadzwoniłem do UPS podano mi adres do złożenia reklamacji co uczyniłem dołączając protokół wraz z opisem ,numerem wysyłki itd.

Po 30 dniach otrzymuję że im bardzo przykro ale nie wiedzą co z przesyłką jak gdyby nikt nie czytał zgłoszenia piszą proszę złożyć przez stronę ponownie .

Rejestruję się na UPS a tam przy złożeniu reklamacji żądają od mnie numer przesyłki który oczywiście wpisuję i tu znowu niespodzianka system nie rozpoznaje tego numeru nie mam go w systemie . Nie mogę złożyć reklamacji.

Zabawne Allegro proszę dopiąć stronę reklamacyjną bo ten przewoźnik robi sobie żarty z klientów .

Pozdrawiam Grzegorz  

  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@prezento-grzes Cześć. Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja. Czy mogę Cię prosić o podanie tego numeru przesyłki?

oznacz moderatorów

prezento-grzes
#11 Animator#

Dzień dobry ,dziękuję za odpowiedz już Państwo złożyliście oddzielnie zgłoszenie do UPS .Czekam na efekty . Mi już ręce opadają 

Pozdrawiam Grzegorz   🙂

oznacz moderatorów