anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja z powodu braku elementów w paczce

SLaNg19
#8 Zapaleniec

Cześć! 
Klient zamówił u mnie 7 szt towaru X 
Przez pomyłkę włożyłem mu do paczki tylko 5 szt towaru X 
Klient zażądał dosłania brakujących 2 szt
Wysłałem paczkę na swój koszt In Post paczkomat i podałem numer śledzenia paczki w reklamacji którą klient stworzył. Nadając paczkę do paczkomatu  podałem e-mail z allegromail i nr tel. klienta. 
Klient NIE ODEBRAŁ paczki w terminie. 
Czy w przypadku kolejnego żądania dosłania mam prawo ubiegać się o pokrycie kosztu kolejnej wysyłki ? 
Czy w przypadku żądania zwrócenia należności za 2 brakujące elementy, mam prawo potrącić koszt wysyłki od zwracanej kwoty? 
Z góry dziękuje za pomoc. 

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0