Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jak realizujecie zgłoszenie zaginięcie paczki typu : "allegro kurier dpd"
Pozdrawiam
Tymoteusz
W przypadku konieczności reklamacji przesyłki w usłudze z przedrostkiem "Allegro ..." np. "Allegro Kurier DPD" - najskuteczniejszym sposobem jest (niezależnie od tego czy reklamującym jest Kupujący czy Sprzedawca): reklamacja bezpośrednio w Allegro.
@Tymon3d_pl w takim przypadku reklamację możesz złożyć na dwa sposoby:
Reklamacja powinna zawierać
@Tymon3d_pl
W przypadku składania reklamacji na usługę z przedrostkiem "Allegro ..." - do złożenia reklamacji u przewoźnika musisz dołączyć do pisma reklamacyjnego pełnomocnictwo Allegro ponieważ jesteś stroną nieuprawnioną wprost do składania reklamacji w rozumieniu prawa przewozowego.
Jeżeli jednak zechcesz przejąć obowiązki Allegro (lub Adresata przesyłki) w ew. procesie reklamacyjnym u przewoźnika, to powinieneś dołączyć takie pełnomocnictwo pod groźbą odrzucenia reklamacji z przyczyn formalnych.
Reklamację możesz jednak złożyć bezpośrednio u podmiotu z którym Cię wiąże Umowa (czyli w Allegro) i który posiada Umowę z wybranym przewoźnikiem i jest upoważniony wprost do składania reklamacji u przewoźnika (nie potrzebuje pełnomocnictw żadnych podmiotów trzecich).