anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja zaginięcia paczki allegro kurier dpd

Tymon3d_pl
#7 Wielbiciel#

 Witam,

Jak realizujecie zgłoszenie zaginięcie paczki typu : "allegro kurier dpd" 

Pozdrawiam 

Tymoteusz

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

A3dam
#19 Nestor#

W przypadku konieczności reklamacji przesyłki w usłudze z przedrostkiem "Allegro ..." np. "Allegro Kurier DPD" - najskuteczniejszym sposobem jest (niezależnie od tego czy reklamującym jest Kupujący czy Sprzedawca): reklamacja bezpośrednio w Allegro.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Tymon3d_pl w takim przypadku reklamację możesz złożyć na dwa sposoby:

  • przez formularz na stronie DPD
  • pisemnie na adres pocztowy DPD: DPD Polska Sp. z o.o., Dział Reklamacji, ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa.

Reklamacja powinna zawierać

  • pełnomocnictwo do składania reklamacji udzielone przez Allegro, do pobrania tutaj na dole strony
  • dokumenty wymagane w zgłoszeniu reklamacyjnym – otrzymasz ich listę, gdy w formularzu wybierzesz powód zgłoszenia reklamacyjnego, np. w przypadku przesyłki uszkodzonej będą to: formularz reklamacyjny, protokół nadania/list przewozowy, protokół szkody spisany z kurierem i potwierdzenie wartości przesyłki.
   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@Tymon3d_pl 
W przypadku składania reklamacji na usługę z przedrostkiem "Allegro ..." - do złożenia reklamacji u przewoźnika musisz dołączyć do pisma reklamacyjnego pełnomocnictwo Allegro ponieważ jesteś stroną nieuprawnioną wprost do składania reklamacji w rozumieniu prawa przewozowego.
Jeżeli jednak zechcesz przejąć obowiązki Allegro (lub Adresata przesyłki) w ew. procesie reklamacyjnym u przewoźnika, to powinieneś dołączyć takie pełnomocnictwo pod groźbą odrzucenia reklamacji z przyczyn formalnych.

Reklamację możesz jednak złożyć  bezpośrednio u podmiotu z którym Cię wiąże Umowa (czyli w Allegro) i który posiada Umowę z wybranym przewoźnikiem i jest upoważniony wprost do składania reklamacji u przewoźnika (nie potrzebuje pełnomocnictw żadnych podmiotów trzecich).

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów