Reklamacja, zwrot, brak protokołu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowni Państwo, zwracam się o pomoc. Klient założył mi dyskusję o produkt ( w tym przypadku basen Intex, 900zl ) który rzekomo został uszkodzony podczas przesyłki paletowej, w owej dyskusji zgłosił mi problem i poprosił o wymianę na nowy. Po mojej odpowiedzi Klient dokonał zwrotu z roszczeniem zwrotu środków. W dyskusji wysłał mi zdjęcia uszkodzonego materiału basenu a więc szkoda całkowita oraz opakowania, również uszkodzonego. Klient nie spisał protokołu uszkodzenia z kurierem. Czy w takim przypadku należy dokonać zwrotu? Czy w pierwszej kolejności powinienem rozpatrzyć reklamację?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co napisał kupujący zwrot czy reklamacja?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Opisz, my tego obrazka nie widzimy!😎

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Powód zwrotu (reklamacja): towar i paczka uszkodzona (w transporcie) Z jednoczesnym okienkiem do zwrot
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
reklamacja, więc musisz ją rozpatrzyć i podjąć decyzję- jak wiesz że dotarła cała to odrzuć, brak protokołu to szkodzi kupującemu, Pamiętaj że może to także się tak nie skończyć- dyskusja, AAP a z tym bywa różnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
protokół to wymysł przewoźników, kupujący może mieć to w dudzie, może stwierdzić, ze dostał uszkodzoną przesyłkę i zrzucić to na Ciebie, przewoźnik może się wypiąć (jak DPD to nawet na pewno to zrobi) bo powie ze paczka przyjęta bez zastrzeżeń. Trzeba się przyzwyczaić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, ale jak kupujący nie zrobi to sprzedający na powód na odrzucenie reklamacji. Duda nie każdemu pomaga, tylko swoim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cienka sprawa, teraz jest domniemanie niezgodności z umową od razu, nie jak kiedyś po roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DreamSalesPolska jeśli składa reklamację to ją odrzuć z powodu "uszkodzenia mechaniczne po wydaniu paczki" skoro nie ustalił winy przewoźnika i odebrał paczkę bez uwag 🙂
Jak zrobił zwrot - odstąpił od umowy, jak najbardziej oddaj mu tyle ile jest warte to co odesłał, pewnie stelaż może pompa coś jest warta o ile jest, wyceń i oddaj 😄
Kombinuje więc dopytaj go czy odstępuje czy reklamuje i wydaj odpowiednią decyzję, pamiętaj o 14 dniach, terminach i odpowiedziach na czas !!!
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dyskusji złożył reklamację z życzeniem nowego basenu, w zwrocie dzień później na Allegro mam informację: Powód zwrotu (reklamacja): towar i paczka uszkodzona (w transporcie). Nie spisał protokołu z kurierem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DreamSalesPolska czyli reklamacja, pamiętaj że 14 dni leci od założenia dyskusji, pilnuj tego czasu, jak dojdzie towar, sprawdź i odrzuć w dyskusji reklamację "uszkodzenie mechaniczne, złe rozpakowanie, używanie - rozcięcie" i poproś o odebranie reklamowanego towaru 😄
Pamiętaj że po nowemu, konsument nie może odstąpić od umowy podczas reklamacji 🙂 tym bardziej że do uszkodzenia doszło po wydaniu paczki 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DreamSalesPolska podaj kiedy doręczono paczkę konkretnie dzień i kiedy ci zgłosił roszczenie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
InPost odbiór paczki 6.06
Dyskusja: 8.06 ( żądanie wymiany na nowy )
Zwrot: 10.06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
masz 7 dni od doręczenia na reklamację paczki u przewoźnika i sporządzenie protokołu szkody działaj

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja muszę to zrobić czy Klient?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DreamSalesPolska ty lub klient jest 7 dni, uokik na stanowisku stoi że niewykonanie protokołu szkody jest dla kupującego niekorzystne bo może uniemożliwić mu dochodzenie swoich praw reklamacyjnych i zaleca to zrobić ale sprytny kupujący podniesie zarzut że oddał ci paczkę w terminie 7 dni więc sam mogłeś zrobić protokół i wnieść reklamację. Odnośnie protecta w dyskusji napisz że wniosłeś reklamację i allegro powinno zawiesić proces do czasu rozpatrzenia. Czym to było wysłane?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z magazynu do klienta Inpostem, od Klienta do mnie DPD
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DreamSalesPolska smartem czy kupujący płacił?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Płacił 80zl
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »